مدرسع غیردولتی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۲۹
مدرسع غیردولتی
اطلاعی از افزایش تعداد مربیان پرورشی ندارم، ولی معمولا به تهران کمتر نیرو می دهند. در حالی که وقتی یک معلم بازنشسته می‌شود باید یک معلم دیگر جایگزین کنند و ربطی به محروم و یا برخوردار بودن استان ندارد.
کد خبر: ۲۲۲۹۳۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۰۳