|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۵۴

مسمومیت دانش‌آموزان به پردیس رسید/ انتقال ۳۵ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه خیام به بیمارستان‌

کد خبر: ۳۶۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
تاکنون ۳۵ دانش‌آموز به بیمارستان الغدیر پردیس منتقل شده‌اند و در حال حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور داشته و اوضاع را تحت کنترل دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمویت شدید نبوده و حال اکثر دانش آموزان خوب است.


تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه خیام پردیس دچار مسمومیت شدند و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، خبرگزاری تسنیم نوشت:  از امروز ظهر طبق ادعای برخی در فضای مجازی، امروز تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه خیام در فاز ۱۱ پردیس دچار مسمومیت شدند.

تاکنون ۳۵ دانش‌آموز به بیمارستان الغدیر پردیس منتقل شده‌اند و در حال حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور داشته و اوضاع را تحت کنترل دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمویت شدید نبوده و حال اکثر دانش آموزان خوب است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین