رحیمی مظفری، نماینده مجلس: ۱۰ تا ۱۵ شهر درگیر مسمومیت دانشآموزی شدهاند
کد خبر: ۳۶۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
حدود حداقل ۱۰ تا ۱۵ شهر ما درگیر مسمومیت دانشآموزی شده است. از آقای دکتر قالیباف خواهش میکنم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان را مأمور کنید که به این حوزه ورود کند.

خانه ملت: نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: حدود ۱۰ تا ۱۵ شهر ما درگیر مسمومیت دانشآموزی شده است که باید مجلس به این موضوع ورود کند.عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی صبح امروز (سهشنبه ۹ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، در تذکری گفت: حدود حداقل ۱۰ تا ۱۵ شهر ما درگیر مسمومیت دانشآموزی شده است. از آقای دکتر قالیباف خواهش میکنم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان را مأمور کنید که به این حوزه ورود کند.
نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشآموزان ما را تهدید میکنند هرچند همانند سایر اقداماتشان هیچ غلطی نمیتوانند بکنند، اما مجلس باید به این موضوع ورود کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین