صداوسیما میگوید اختلال در سامانههای سوخت به خاطر حمله سایبری است
کد خبر: ۳۳۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
بر اساس اعلام صداوسیما، کارشناسان فنی در حال رفع مشکل ایجاد شده هستند و به زودی روند سوختگیری در پمپ بنزینها به حالت عادی برخواهد گشت.جزییات این حمله سایبری و منشاء آن در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی پس از جمعبندی نهایی منتشر خواهد شد.

صداوسیما اعلام کرد اختلال ایجاد شده در سامانه سوختگیری در پمپ بنزینها که از ساعاتی قبل موجب بروز مشکل در روند سوختگیری خودروها شده ناشی از حمله سایبری بوده است.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدیبر و امید، بر اساس اعلام صداوسیما، کارشناسان فنی در حال رفع مشکل ایجاد شده هستند و به زودی روند سوختگیری در پمپ بنزینها به حالت عادی برخواهد گشت.
جزییات این حمله سایبری و منشاء آن در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی پس از جمعبندی نهایی منتشر خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین