وزارت نفت: مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاده / سامانه هوشمند از مدار خارج شده / مشکلی برای سوخت گیری با قیمت آزاد وجود ندارد / تشکیل جلسه فوری برای رفع اختلال شبکه سوخت / وزیر کشور: هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد؛ مردم هیچ نگرانی نداشته باشند
کد خبر: ۳۳۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران هم گفت: جلسه ای فوری درباره اختلال سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حال برگزاری است که به محض پایان یافتن جلسه اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

سخنگوی وزارت نفت درباره اختلال در پمپ بنزینها گفت: مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاده و سامانه هوشمند را از مدار خارج کرده است .به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید, علی فروزنده سخنگوی وزارت نفت در جمع خبرنگاران گفت: سوخت گیری در جایگاههای سوخت با مشکل مواجه نیست، مشکلی برای سوخت گیری وجود ندارد و مردم می توانند با قیمت آزاد سوخت گیری کنند.
وی ادامه داد: این اطمینان را به مردم می دهم که هیچ مشکلی برای سهمیه سوخت مردم به وجود نخواهد آمد و کارشناسان در حال بررسی و رفع مشکل هستند و به محض رفع مشکل به مردم اطلاع رسانی می شود.
فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران هم گفت: جلسه ای فوری درباره اختلال سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حال برگزاری است که به محض پایان یافتن جلسه اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.
همچنین وحیدی وزیر کشور تأکید کرد: هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد و اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپهای بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است که به زودی رفع می شود.ا
او گفت: ختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپهای بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است و به زودی رفع می شود.
او گفت: هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد؛ مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین