ممنوعیت بهره برداری از جنگل های شمال
کد خبر: ۱۷۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اعلام کرد: از سال آینده، بهره برداری از جنگل های شمال کشور به مدت پنج تا ۱۰ سال ممنوع می شود.
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اعلام کرد: از سال آینده، بهره برداری از جنگل های شمال کشور به مدت پنج تا ۱۰ سال ممنوع می شود.خداکرم جلالی گفت: طرح توقف بهره برداری از جنگلها همان طرح تنفس است به صورت کامل تا پایان امسال اجرایی میشود و به تدریج با همکاری مجریان طرحهای جنگلداری بخشی از بهره برداری متوقف خواهد شد.
او افزود: طرح تنفس جنگلهای شمال پنج تا 10 ساله خواهد بود.
رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری گفت: طرحهای مربوط به برداشت چوب متوقف نمیشود و در برنامه ششم توسعه زراعت چوب هکتار گسترش می یابد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین