جنگل های شمال

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۵۳
جنگل های شمال
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اعلام کرد: از سال آینده، بهره برداری از جنگل های شمال کشور به مدت پنج تا ۱۰ سال ممنوع می شود.
کد خبر: ۱۷۰۰۳۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۲۹