|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۹۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
وی با بیان اینکه تولید کالا باید در اختیار بخش خصوصی قرار بگیرد، عنوان کرد: اگر تولید را بخش خصوصی انجام دهد، با نظارت دقیق بر حسن اجرا می توان محیط کسب و کار را بهبود بخشید .
اقتصاد کشور ما از دو بیماری رنج می برد، دولتی بودن و اتکا به نفت که ما باید این وابستگی را کاهش دهیم .

 علی طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی در نشست هم اندیشی با شرکت های منتخب هلدینگ و سرمایه گذاری کشور ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو،  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گفت: هدف اصلی سیاست های اقتصاد مقاومتی، دست یابی به رشد اقتصادی مستمر و پایداراست.

وی با بیان اینکه این رشد می تواند بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کند اظهار داشت: اگر این مهم  محقق شود، جوانان جویای کار می توانند وارد بازار کار شوند وفرصتهای لازم برای معیشت و در آمد ملی فراهم خواهد شد.

وزیر اقتصاد و دارایی کشور گفت: این درون زایی در حوزه اقتصاد می تواند با بهره گیری از سرمایه های دانش بنیان برون گرا شود و یک بازار رقابتی به وجود آورد.

وی خاطر نشان کرد: منافع این رشد باید در اختیار مردم قرار بگیرد و عدالت رعایت شود، بخش خصوصی در تحقق این مهم می تواند نقش اساسی داشته باشد.

طیب نیا تاکید کرد: اقتصاد کشور ما از دو بیماری رنج می برد، دولتی بودن و اتکا به نفت که ما باید این وابستگی را کاهش دهیم .

وی با بیان اینکه تولید کالا باید در اختیار بخش خصوصی قرار بگیرد، عنوان کرد: اگر تولید را بخش خصوصی انجام دهد، با نظارت دقیق بر حسن اجرا می توان محیط کسب و کار را بهبود بخشید .

طیب نیا با تشکر و قدر دانی از تیم هسته ای گفت: ما در سال گذشته فشرده ترین و پیچیده ترین مذاکرات را در طول تاریخ داشتیم که با مدیریت درست و رهنمون های مقام معظم رهبری به سر انجام رسید و باعث شد، تحریم ها رفع شده و از فرصت های به وجود آمده استفاده کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: ما می توانیم از فضای پسا برجام نهایت استفاده را ببریم و شاهد رشد اقتصادی باشیم.

 

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین