|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۸۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
عارف تصریح کرد: می‌خواهند اصلاح‌طلبان را ناامید کنند، می‌خواهند مردم را ناامید کنند، ولی نشان می‌دهیم با جدیت و حفظ امید و آرامش مطمئنا به اهداف خودمان دست پیدا خواهیم کرد.
رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: باید به شعار اصلاح‌طلبان که امید، آرامش و رونق اقتصادی است، توجه کنیم.

محمدرضا عارف در جمع اعضای شاخه جوانان ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران اظهار کرد: امید و آرامش را حفظ کنیم، آرامش شرط استمرار این راه است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان ادامه داد: اگر بخواهیم بر جام‌های دیگر در کشور شکل بدهیم، راه همین است و راه دیگری نداریم. ما خودمان را داخل نظام تعریف می‌کنیم.

وی تأکید کرد: برداشتن تحریم‌ها و برجام دستاورد بزرگی از انتخابات 92 بود. شما جوانان حماسه خرداد 92 را خلق کردید. و بزرگان به شما کمک کردند.

عارف گفت: دولت برجام را خوب به نتیجه رساند. شرایط دولت با شرایط دولت‌های سابق قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رد صلاحیت‌ها برای ما اتفاق افتاده‌، شما نسل جوان‌ها باید خوشحال باشید که جوان‌‌ها به عرصه انتخابات وارد شدند.

عارف تصریح کرد: می‌خواهند اصلاح‌طلبان را ناامید کنند، می‌خواهند مردم را ناامید کنند، ولی نشان می‌دهیم با جدیت و حفظ امید و آرامش مطمئنا به اهداف خودمان دست پیدا خواهیم کرد.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: چهره‌های شاخص به لیست وزن می‌دهند ولی حالا این رد صلاحیت‌ها اتفاق افتاده و دست ما هم نبوده است. ما نسبت به مردم انقلاب و نظام وظیفه داریم.بعضی از اتفاقات که هدف آن کنار رفتن ما است با آرامش مردم به سود ما خواهد بود. ان‌شاءالله با جدیت بیشتر این مسیر را ادامه دهید. وظیفه ما حضور است. کمتر کسی در 92 فکر می‌کرد که پیروز می‌شویم. شرایط امروز خیلی بهتر از 92 است.

عارف تأکید کرد: نخبگان احساس تکلیف کردند و حضور پیدا کردند. وظیفه ما این است که آنها را شناسایی کنیم لیست‌ها را شکل دهیم. می‌خواهند اصلاح‌طلبان را ناامید کنند، می‌خواهند مردم را ناامید کنند، ولی نشان می‌دهیم با جدیت و حفظ امید و آرامش مطمئنا به اهداف خودمان دست پیدا خواهیم کرد.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین