|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۸۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی و توزیع کننده داروهای غیرمجاز در محدوده " نازی آباد" خبر داد.
سرهنگ " علیرضا لطفی " صبح امروز ضمن اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و توزیع کننده داروهای غیرمجاز و قاچاق در محدوده نازی آباد، گفت: این متهم ضمن قاچاق داروهای غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته اقدام به توزیع آن می کرد که با شناسایی پلیس بازداشت شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: چندی پیش تعدادی از شهروندان ساکن محدوده نازی آباد، ضمن ارائه شکایت به کلانتری محل در خصوص اقدامات یک توزیع کننده داروهای قاچاق و غیرمجاز از ماموران پلیس درخواست رسیدگی به موضوع را کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری پس از تحقیقات انجام شده پرونده را به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع دادند و متعاقبا تیم های عملیاتی این یگان بر اساس تحقیقات ماموران کلانتری اقدامات خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

سرهنگ لطفی عنوان داشت:در تعقیب و مراقبت های انتظامی ماموران موفق شدند این متهم را در همان محدوده شناسایی و پس از یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در پاتوق و مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهم هزاران قرص ترک اعتیاد تاریخ مصرف گذشته و همچنین هزاران بسته انواع داروهای لاغری، چاقی و غیرمجاز و قاچاق کشف شد .

وی اظهار داشت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع داروهای قاچاق و غیرمجاز  تاریخ مصرف گذشته اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده در اختیار دادسرا قرار گرفت.

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین