|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۲
کد خبر: ۷۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷
زیدان همانند رافائل بنیتس در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو هو نشد. نام زیدان در جریان این بازی در ورزشگاه طنین انداخته بود و وقتی گوینده ورزشگاه برنابئو نام کوچک او را صدا می‌زد، هواداران نام خانوادگی او را فریاد می‌زدند.
5سرمربی جدید سفیدپوشان مادریدی در نخستین گام از مربیگری خود در این تیم پیروزی را برای هواداران رئال به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شنبه شب در اولین بازی رسمی که زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی روی نیمکتش نشست، در هفته نوزدهم لالیگای اسپانیا با نتیجه پرگل 5 بر صفر از سد دپورتیوو لاکرونیا گذشت. نشریه «سان» انگلیس در مقاله‌ای با عنوان «پنج نکته‌ای که از اولین مربیگری زیدان در رئال متوجه شدیم» به بررسی اولین عملکرد این مربی فرانسوی در جمع کهکشانی‌ها پرداخت که در زیر می‌خوانید:

1- زیدان همانند رافائل بنیتس در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو هو نشد. نام زیدان در جریان این بازی در ورزشگاه طنین انداخته بود و وقتی گوینده ورزشگاه برنابئو نام کوچک او را صدا می‌زد، هواداران نام خانوادگی او را فریاد می‌زدند. زیدان چهره‌ای مقدس در بین هواداران رئال است و خودش هم از این موضوع لذت می‌برد، همین مسئله ممکن است باعث ایجاد تغییرات در این تیم شود.

2- ایسکو متعلق به ترکیب اصلی رئال مادرید است، این در حالی است که این هافبک در ترکیب تیم تحت‌هدایت رافائل بنیتس جایی در ترکیب رئال نداشت. اولین درخواست زیدان از سران باشگاه رئال مادرید این بود که جلوی انتقال احتمالی این هافبک جوان به یوونتوس و یا منچسترسیتی در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی را بگیرند. گفته می‌شد ایسکو از وضعیتی که در تیم بنیتس داشت، خیلی ناراحت بود و قصد ترک سانتیاگوبرنابئو را داشت.

3- رئال مادرید همچنان فرصت‌های زیادی در اختیار حریف قرار می‌دهد و ممکن است در بازی‌های دیگرش تاوان این فرصت دادن به حریف را بدهد. سفیدپوشان مادریدی باید بازیکنان حریف را در نقاط کلیدی زمین بیشتر تحت‌فشار قرار دهند و اجازه ندهند که هافبک‌های حریف توپ را زمان زیادی در اختیار داشته باشند.

4- گرث بیل، سوپراستار پیشین تاتنهام در بازی مقابل لاکرونیا عملکرد چشمگیری داشت. او در دو نیمه زمین نمایشی عالی از خود ارائه داد. به غیر از هت‌تریکی که ستاره ولزی کهکشانی انجام داد، در تمامی موارد توپ را تعقیب و اتفاقاً خیلی از آنها را تصاحب کرد. بیل تکل‌های زیادی هم زد و نشان داد که چقدر جاه‌طلب است. گل دوم گرث به لاکرونیا به هواداران یادآوردی کرد که چرا رئال مادرید 86 میلیون پوند بابت خرید او از تاتنهام هزینه کرد.

5- خامس رودریگس 65 دقیقه منتظر ماند تا در فاصله 25 دقیقه مانده به پایان بازی به جای ایسکو به میدان بیاید. چالش استفاده از این دو بازیکن زیدان را دچار سردرد خواهد کرد، مگر اینکه راهی برای استفاده همزمان از خامس و ایسکو پیدا کند. خامس هم به مانند ایسکو از وضعیتش در تیم تحت‌هدایت رافائل بنیتس ناراحت بود. به هر حال استفاده از این دو بازیکن جدی‌ترین چالش زیدان در رئال خواهد بود.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین