|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۵
کد خبر: ۷۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
با توجه به اینکه تا شروع مسابقات یورو 2016 6 ماه بیشتر باقی نمانده است، احتمال اینکه او شانس حضور در این تورنمنت معتبر را از دست بدهد، وجود دارد.
ستاره فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید از حضور در تیم ملی کشورش محروم می‌شود.

یک نشریه معتبر فرانسوی مدعی شد مهاجم رئال مادرید از حضور در تیم ملی فوتبال این کشور محروم خواهد شد.

روزنامه «اکیپ» یکی از معتبرترین روزنامه‌های ورزشی فرانسه در شماره امروز (پنجشنبه) خود با روی جلد بردن تصویر کریم بنزما اعلام کرد بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده، انتظار می‌رود "نوئل لوگرات"، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در کنفرانس خبری امشب خود (پنجشنبه) به طور رسمی محرومیت حضور مهاجم گلزن رئال مادرید در تیم ملی فرانسه را اعلام کند.

بر اساس گزارش این روزنامه، بنزما که در ماجرای اخاذی از "متئو والبوئنا"، هافبک تیم "لیون" در خصوص افشای یک فیلم خصوصی متهم است، انتظار می‌رود تا زمان حل شدن این موضوع حق حضور در جمع خروس‌ها را نداشته باشد.

با توجه به اینکه تا شروع مسابقات یورو 2016 6 ماه بیشتر باقی نمانده است، احتمال اینکه او شانس حضور در این تورنمنت معتبر را  از دست بدهد، وجود دارد.

پیش از این "مانوئل والس"، نخست وزیر فرانسه اعلام کرده بود ورزشکارانی که در قضیه باج‌خواهی از والبوئنا دست داشته‌اند، باید قید حضور در تیم ملی فرانسه را بزنند.

وی در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی «Europe 1» فرانسه عنوان کرد: یک ورزشکار بزرگ باید الگو باشد. اگر ورزشکاری نمی‌تواند الگو باشد، جایی در تیم ملی فرانسه ندارد.

بنزمای 27 ساله از سال 2007 عضو تیم ملی فرانسه است و در 81 بازی که پیراهن خروس‌ها را بر تن کرده 27 گل به ثمر رسانده است.


منبع: میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین