|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۷۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴
این مراسم توسط نمایندگی وزارت امور خارجه در قم با مشارکت بسیج مستضعفین، استانداری، شهرداری، سازمان حج و زیارت و سایر نهادهای استان قم برگزار شد.
مراسم گرامیداشت مهاجر الی الله، مرحوم غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان با حضور علما، اساتید حوزه و جمعی از مسئولان در مسجد اعظم قم برگزار شد.

 مراسم گرامیداشت مهاجر الی الله دیپلمات بسیجی مرحوم غضنفر رکن‌آبادی شامگاه دوشنبه در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیت العظمی نوری همدانی، آیت الله ابراهیم امینی، آیت الله علوی بروجردی، حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران و نمایندگانی از بیوت مراجع عظام تقلید مکارم شیرازی و وحید خراسانی حضور داشتند.

حجت الاسلام ملکا از دفتر مقام معظم هبری در قم، آیت الله علیرضا اعرافی رئیس جامعه المصطفی العالمیه، حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار و رضا سیار فرماندار قم، اعضای شورای اسلامی شهر و اقشار مختلف مردم در این مراسم شرکت داشتند.

آیت الله سید محمد حسینی قزوینی مدیر شبکه جهانی ولایت در این مراسم طی سخنانی مرحوم رکن آبادی را یک فعال بسیجی در نشر فرهنگ اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: جان باختن عزیزانمان در سرزمین منا نشان از بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل سعود است.

این مراسم توسط نمایندگی وزارت امور خارجه در قم با مشارکت بسیج مستضعفین، استانداری، شهرداری، سازمان حج و زیارت و سایر نهادهای استان قم برگزار شد.

مرحوم غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان، همزمان با عید قربان در حادثه منا جان خود را از دست داد و پیکر وی ۶ آذرماه در امامزاده پنج‌تن تهران به خاک سپرده شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین