|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۷۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
از میان سوپراستارهای این روزهای سینما و تلویزیون می توان بهنوش بختیاری را یکی از موفق ترین و با اخلاق ترین آنان دانست.
در دوران معاصر، زماني كه صحبت از سینما و تلویزیون مي شود، اكثر افراد ناخودآگاه اسم «بهنوش بختیاری» به ذهنشان مي رسد. بهنوش بختیاری يكي از بازیگران برتر ايراني در زمينه سینما،تلویزیون و تئاتر است. او متولد تهران است و در کنار کار بازیگری فعالیت های موفقی در زمینه هایی همچون محیط زیست و کارهای خیریه داشته است.

 اخلاق يكي از ويژگي هاي مهم در هنر بازیگری است. اخلاق، خصيصه اي مهم براي يك هنرمند است زيرا در مراحل رشد و شكوفايي ذهنی، خصلت هاي انساني و اخلاقي بسيار مورد توجه قرار مي گيرد و مي تواند سهمي تاثيرگذار در دیده شدن آثار وي داشته باشد.

بهنوش بختیاری که از با سابقه ترین و موفق ترین بازیگران عرصه سینما و تلویزیون به شمار میرود این روزها مشغله های زیادی دارد اما همواره مردم را مهمترین اصل میداند،با دیدن دنبال کنندگان صفحه ی شخصی اش تا هواداران اطراف او در خیابان به راحتی میتوان به این موضوع پی برد که او اخلاق برتر بازیگری را سرلوح کار خود قرار داده است و برای این موضوع اهمیت ویژه ای قائل است.

از سرنوشت گذشتگان و بازیگران پیشکسوت به راحتی میتوان به این نکته اشاره کرد که آنچه هنرمند را ماندگار کرده و یاد و نام او را در اذهان جاودانه می‌کند اخلاق‌مداری و پایبندی به اصول ارزش‌های انسانی است؛و این چیزی است که هرفرد عادی با یک جستجوی ساده از فعالیت های بهنوش بختیاری می تواند به این موضوع پی ببرد که او این اصل را همیشه رعایت کرده است و در برداشته شدن قدم های بزرگتر در جهت آن تلاش های فراوانی می کند .

پاسخ به همه ی خبرنگاران

امروزه رسانه یک قدرت بشمار میرود و با این دیدگاه، فرد مشهور باید نگاه حساسی به دنیای رسانه و اصحاب آن داشته باشد،زیرا رسانه ها یکی از دلایل مشهوریت هستند اما نکته ی دیگری که توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می کند فضای رسانه ای تقریبا مثبت این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به شمار می رود ؛ بهنوش بختیاری با وجود مشغله های فراوان همیشه پاسخ خبرنگاران را میدهد و این یک خصلت مثبت است.

پاسخ به خبرنگاران تعداد فراوانی از رسانه های هنری و غیرهنری که برای گفتگو از طرق مختلف با او ارتباط برقرار می کنند نه تنها سخت بلکه حوصله ی زیادی را می خواهد که خوشبختانه او همیشه سعی بر پاسخ خبرنگاران دارد و از خصلت بد تعدادی از بازیگران که جواب ندادن را بهترین گزینه می دانند دور است.

بهنوش بختیاری خودش را در شهرت گم نکرد

همه ی ویژگی های مثبت این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که هر کدام به طور جداگانه یادداشت های فراوانی را می طلبد تنها و تنها نمایانگر یک نکته مهم است آنکه بهنوش بختیاری خودش را در شهرت گم نکرد، نکته ای که متاسفانه بسیاری از تازه واردان سینما و تلویزیون آنرا فراموش می کنند و باشهرت اندکی که در میان مردم کسب می کنند به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنند و گاها فعالیت هایی انجام می دهند که باعث کاهش این شهرت می شود.

صمیمانه برای این بازیگر عزیز و بزرگوار آرزوی موفقیت و برداشتن قدم های بزرگتر در جهت منافع انسانی همه ی مردم کشورعزیزمان ایران را از خداوند متعال خواستارم.

منبع خبر:ستاره سینما

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین