|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱
کد خبر: ۷۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: جلوگیری از نفوذ و رخنه دشمنان به نظام اسلامی یکی از محورهای اصلی بسیج بوده و بسیجیان در خط مقدم این جبهه قرار دارند.
سرهنگ سعید شعبانی در تجمع بسیجیان شهرستان قروه در سالن 9 دی افزود: دشمن درصدد رخنه در ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری است و بسیجیان باید با هوشیاری و بصیرت راه نفوذ دشمن را ببندند.
وی اظهار کرد: بسیج نهادی انقلابی است که پس از فرمان حضرت امام در سال 58 برای شکل گیری آن، توانسته است در 37 سال حیات خود دستاوردهای خیره کننده ای را برای انقلاب و نظام به همراه بیاورد.
به گفته وی ظیفه اصلی بسیج روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه است که باید همچون چشمان بیدار انقلاب باشد و با هرگونه انحرافی به سرعت مقابله کند.
سرهنگ شعبانی افزود: بیش از 50 درصد مردم قروه عضو رده های مختلف بسیج هستند و فرهنگ بسیجی در کشور توطئه های دشمن را به زانو درآورد.
وی با اشاره به اینکه حراست از اصل انقلاب، هویت و دستاوردهای آن و مرزهای کشور از اهداف بسیج است، ادامه داد: امروز بسیج در تمامی نهادها و اقشار وجود دارد و فعالیت می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با تأکید بر اینکه باید تفکر بسیجی به نسل های جدید کشور منتقل شده تا دشمنان نتوانند جریان بسیجی را در کشور کمرنگ کنند، افزود: انتقال فرهنگ بسیج از گذشته به آینده مسأله ای تشریفاتی و شعاری نیست بلکه روندی است که به منظور رشد و نمو فرزندان در فضای بسیجی از مدت ها پیش آغاز شده و هدف آن نیز تربیت مدافعان آرمان های امام و ولایت است.
وی با اشاره به اینکه در کل شهرستان پنج هزار بسیجی از شهرهای قروه، سریش آباد، دزج و دلبران برای حضور در صحنه های مختلف اعلام آمادگی کرده اند ادامه داد: امروز در شهر قروه بیش از دو هزار بسیجی در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، برای ابلاغ تجدید بیعت با ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای به صحنه آمده اند.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین