|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۰
کد خبر: ۷۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
عامل نشر اکاذيب و هتک حيثيت در شبکه اجتماعی تلگرام از سوی پليس فتا استان قزوين شناسايی و دستگير شد.
 سرهنگ سلمان امیری،جانشين فرماندهی انتظامی استان قزوين در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پی شكايت شخصي مبنی بر هتك حيثيت و نشر اكاذيب بر عليه وی در شبكه اجتماعی تلگرام و نوشتن مطالب كذب و دروغ برای تشويش اذهان عمومی، بلافاصه در اين خصوص پس از هماهنگی با مقام قضايی پرونده تشکيل و موضوع در دستور كار مأموران پليس فتا اين استان قرار گرفت .

وي ادامه داد : کارشناسان اين پليس طي يکسری اقدامات فنی و تخصصی متهم 23ساله  خانم و ساکن قزوين را شناسايی و با مجوز قضايی دستگير کردند.

جانشين فرماندهی انتظامی استان قزوين عنوان داشت: متهم پس از انتقال به پليس فتا در ابتدا منکر هرگونه ارسال پيامک و هتک حيثيت و نشر اكاذيب در شبكه اجتماعی تلگرام شد اما در مواجه با ادله و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبني بر هتک حيثيت شاکی اعتراف کرد .

سرهنگ سلمان اميری تصريح کرد: متهم دليل خود را از اين اقدام حس انتقام جويی به خاطر موفقيت شاكي در حرفه خود در سطح شهر بيان کرد.

اميري خاطر نشان کرد: به افرادي كه در فضاي مجازي و شبكه‌های اجتماعی اقدام به هتك حيثيت و نشر اكاذيب عليه همديگر می‌کنند، هشدار داده می‌شود  طبق ماده 17 قانوم جرايم رايانه ای با اثبات عمل مجرمانه آنها بايد پاسخگوی قانون و مسئول عمل مجرمانه خود باشند.
منبع:میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین