|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۷۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه تمام ظرفیت راهیان نور در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرد،گفت: از اول تا شانزدهم آذر ماه اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی موقتا متوقف می‌شود.
توقف موقت اعزام‌های راهیان نور به دلیل خدمات دهی به زائران اربعین حسینی سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در مصاحبه‌ای با بیان اینکه ظرفیت و امکانات راهیان نور تا پایان مراسم اربعین در اختیار زائران حسینی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: از تاریخ اول آذر تا پایان مراسم اربعین حسینی و زمان ورود زائران به ایران، اعزام کاروان‌های راهیان نور متوقف می‌شود و این زائران می‌توانند از وسایل و امکاناتی همچون اتوبوس‌های جوان سیرایثار و ظرفیت اردوگاه‌های متمرکز کشوری استفاده نمایند.

وی ادامه داد: ساماندهی زائران اربعین حسینی و تسهیل در اعزام آنها به کربلا یکی از مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی بوده است که پیرو عمل به این فرمایش معظم‌له، قرارگاه مرکزی اربعین با همکاری سازمان حج و زیارت، قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و دیگر نهادها سال گذشته تشکیل شده است و امسال هم شاهد اعزام ساماندهی شده و باشکوه زائران اربعین حسینی به کربلا خواهیم بود.

دبیر قرارگاه اربعین سپاه ادامه داد: امیدواریم با شرایط وامکاناتی که برای تسهیل در اعزام زائران اربعین حسینی به وجود آمده است، با هماهنگی و هم‌افزایی شاهد برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی در کربلا باشیم.

سردار سلیمانی اقدام در جهت توسعه زیر ساخت‌های مرزی برای خدمت رسانی به زائران را از نخستین مصوبات ستاد دائمی اربعین خواند و گفت: بر اساس این توافقات امکانات اردوگاه‌ها و فضای ترابری سازمان بسیج بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص زائرین اربعین دراختیار سازمان حج قرار می‌گیرد تا ان شاءالله زائران حرم امام حسین (ع) به سلامت به استان‌های مبدأ بازگردند.

 همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی بیش از دو میلیون زائر ایرانی برای زیارت حرم مطهر سالارشهیدان(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) از مرزهای مهران، شلمچه و چزابه عازم کربلا می‌شوند و نیاز است که این کار با نظم و هماهنگی منسجمی برخوردار باشد.
منبع:میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین