|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
کد خبر: ۷۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ملی پوشان جوان هنوز حرفه ای گری بازیکنان برزیل را ندارد و برخی اوقات روی به بازی احساسی می آورند.
محمد ناظم الشریعه عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: ملی پوشان فوتسال ایران در دیدار مقابل برزیل، دقایقی تمرکز خود را از دست دادند و چهار گل متوالی از قهرمان جهان دریافت کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران بعد از خارج شدن از جو سنگین سالن و افزایش مالکیت توپ، نبض میدان را در دست گرفتند و نتیجه بازی را به حداقل رساندند.

سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: تقابل با تیم های برتر جهان، فرصت بسیار گرانبهایی بود تا بر تجربیات ملی پوشان افزوده شود و آنان بیشتر با اصول حرفه ای آشنا شوند.
ناظم الشریعه که در طول برگزاری نیم فصل دوم لیگ برتر، بازیکنان را تحت نظر خواهد داشت، افزود: علاوه بر این کار، ظرف 10 روز آینده طرح استعدادیابی کمیته فوتسال را در استان های مازندران، اصفهان و خراسان رضوی آغاز خواهیم کرد.

وی درخصوص برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت های آسیا اظهار داشت: ملی پوشان بعد از اتمام لیگ برتر به اردو فراخوانده می شوند تا اردویی 20 روزه را تهران پشت سر بگذارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ملی پوشان قبل از اعزام به تاشکند، اردویی یک هفته ای را در تاجیکستان برپا خواهند کرد تا دو دیدار دوستانه در این کشور برگزار کنند.

تیم ملی فوتسال ایران یکشنبه گذشته با شکست 4 بر 3 مقابل قهرمان جهان به مقام نایب قهرمانی رقابت های جایزه بزرگ برزیل دست یافت.

تیم ملی فوتسال ایران خود را برای حضور در مسابقه های جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می کند.

این رقابت ها با حضور 16 تیم از روز 21 بهمن ماه امسال به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز می شود.

مسابقه های فوتسال جام جهانی 2016 کلمبیا شهریورماه سال آینده با حضور 24 تیم برتر جهان در چهار شهر این کشور برگزار خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین