|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۷۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی ضمن بازدید از مرکز اسلامی هامبورگ با فعّالیت های مسجد امام علی(ع) هامبورگ آشنا شد.
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در روزهای یکشنبه و دوشنبه اوّل و دوم نوامبر ۲۰۱۵ ضمن حضور در مرکز اسلامی هامبورگ و دیدار با آیت الله رمضانی امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ از نزدیک با فعّالیت های مسجد امام علی علیه السلام هامبورگ آشنا شدند.

وی ضمن بازدید از بخش­های مختلف مرکز اسلامی، مسجد امام علی(ع) گفتگوهای صمیمی را با مسئولین برخی از بخش­ها در رابطه با فعّالیت­های سالانه مرکز، برنامه­ های مذهبی، چاپ کتب، نشریات اسلامی و نیز برنامه های دیالوگ با سایر ادیان و مذاهب داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی عصر روز یکشنبه با حضور در جمع طلّاب و اساتید حوزه علمیه هامبورگ دیدار و گفتگویی صمیمانه را با آنها داشتند. در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر ترابی مسئول آکادمی اسلامی آلمان و حوزه علمیه هامبورگ توضیحاتی را در رابطه با سیر فعالیت های حوزه از بدو افتتاح و نیز برنامه های آن در سال تحصیلی جدید ارائه نمودند.ایشان همچنین بعد از نماز مغرب و عشا جلسه دیدار و گفت و گویی را با جمعی از شیعیان مقیم هامبورگ از ملیت­های مختلف داشتند.

همچنین وی صبح روز دوشنبه نیز با حضور در جلسه هیئت مدیره اتحادیه اروپایی علماء و تئولوگ­های شیعه، ضمن ابراز خرسندی از فعّالیت های این اتحادیه، از آن به عنوان یک ظرفیّت بسیار مناسب برای حل مشکلات شیعیان اروپا و نیز تجمّع و تبادل نظر روحانیّون شیعه مقیم اروپا یاد کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین