|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۶۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
بر این اساس ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به مساله مسموم شدن مردم خوزستان بعد از بارش باران‌های اسیدی شد.
20نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس‌جمهور، خواستار توقف جدی دستور جمع‌آوری سانتریفیوژهای فردو و نطنز شدند.

در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین دولتی از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد.
 بر این اساس ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به مساله مسموم شدن مردم خوزستان بعد از بارش باران‌های اسیدی شد.

همچنین محمد سلیمانی نماینده مردم تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره لزوم کاهش فشار به رسانه‌های منتقد و به وزیر اقتصاد و امور دارایی درباره لزوم ارائه گزارش از عملکرد دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی تذکر داد.

بنابر این گزارش، جواد کریمی قدوسی، روح‌الله حسینیان، مهدی هاشمی، ابراهیم کارخانه‌ای، مهدی کوچک‌زاده، مسعود میرکاظمی، نصرالله پژمان‌فر، محمد سلیمانی، محمد کوثری، محمدصالح جوکار، احمد سالک، بیژن نوباوه، مصطفی افضلی‌فر، زهره طبیب‌زاده نوری، فاطمه آلیا، حسین طلا، فرج‌الله عارفی، ابوالقاسم جراره، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و حسین فتاحی در تذکری کتبی به رئیس‌جمهور، توقف جدی دستور جمع‌آوری سانتریفیوژهای فردو و نطنز تا زمانی که شروط رهبری اجرایی شود را خواستار شدند.

به گزارش مهر، همچنین در جلسه روز دوشنبه هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در تذکر شفاهی، گفت: شرکت لوله‌گستر به داخل کشور منتقل شده تا نیازهای کشور را تامین کند؛ نه اینکه از چین برای رفع نیاز کشور لوله وارد کنیم.

وی افزود: این اقدام به اقتصاد کشور و شرکت‌های جانبی شرکت لوله‌گستر مانند شرکت فولاد لطمه وارد می‌کند.

قوامی همچنین در بخش دیگری از تذکر خود، گفت: ۱۵ آذر زمان ارائه بودجه به مجلس است و مهمترین ویژگی بودجه، تبعیت کمی و کیفی آن از برنامه ششم خواهد بود اما تا وقتی که برنامه ششم به مجلس نیامده، چگونه می‌توانیم بودجه را بررسی کنیم؟

همچنین احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس در تذکر شفاهی گفت: سیل ایلام زیرساخت‌های این شهر را از بین برده و در چندین شهر و روستا خسارت‌های سنگین بر جای مانده است و صدها خانواده بی‌سرپناه شده‌اند که نیازمند رسیدگی به وضع مردم این استان هستیم.



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین