|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۶۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
تيم واليبال پيكان ايران با كسب دومين پيروزي خود به ديدار نيمه نهايی مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان دست پيدا كرد.
سومين روز از يازدهمين دوره رقابت های واليبال قهرمانی باشگاه های جهان امروز برگزار شد و تيم واليبال پيكان از ايران مقابل تيم يو پی سی ان آرژانتين به ميدان رفت.
 
شاگردان پيمان اكبری در اين ديدار موفق شدند حريف خود را با نتيجه ٣ بر صفر شكست داده و با كسب دومين پيروزی، پس از شكست تيم الاهلی مصر ، به عنوان تيم نخست گروه دو، راهی مرحله نيمه نهايی شوند.

پيكانی ها در اين ديدار در سه ست پياپي با نتايج مشابه ٢٥ بر ٢٢ حريف خود را از پيش رو برداشته و به جمع چهار تيم نهايی مسابقات راه يافتند.

در اين ديدار امیر غفور و سامان فائزی به ترتيب به كسب ١٥ و ١٣ امتياز براي پيكان، امتیاز آورترین بازیکنان ميدان لقب گرفتند.

تيم واليبال پيكان ايران در مرحله نيمه نهايي حريف نماينده تيم ميزبان شد. بر اين اساس پيكان و ساداكروزيرو برزيل ، از ساعت ١و٤٠ بامداد شنبه براي تعيين يك پاي فينال اين مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.

در ديگر ديدار نيمه نهايی زنيت كازان روسيه كه به عنوان تيم نخست گروه يک به جمع چهار تيم برتر رسيد، ساعت ٢٣ امشب بايد با نماينده آرژانتين ديدار كند.

شاگردان آلكنو در تيم زنيت كازان با شكست تيم كاپيتانز دآرسپيو پرتوريكو آن هم با نتيجه ٣ بر صفر راهی نيمه نهايی شده بودند.

يازدهمين دوره رقابت های واليبال قهرمانی باشگاه های جهان از ٥ آبان با حضور ٦ تيم در شهر بيم كشور برزيل آغاز شده است و تا ٦ روز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین