|
|
امروز: شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۶۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
کارشناس فوتبال کشورمان اظهار کرد : جوانان تیم ملی فوتبال ایران نمایش خوبی در مقابل چشم بادامی ها داشتند و نقطه عطف تیم ملی بودند.
بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران و ژاپن گفت : با توجه به این مسئله که کارلوس کی روش در مقطع زمانی کنونی رو به استفاده از جوانان در ترکیب تیم ملی آورده است ، نمایش خوبی را از تیم ایران شاهد بودیم و جوانان ما ستارگان اروپایی ژاپن را تحت تاثیر قرار داده و در عمل نبض بازی را از چشم بادامی ها گرفتند.

وی افزود : ناهماهنگی هایی در عملکرد کلی تیم ملی دیده می شد که این امر در حال حاظر با در نظر گرفتن جوان گرایی انجام شده طبیعی است.

ذوالفقارنسب ادامه داد :در مجموع جوانان نقطه عطف جدال با ژاپن بودند .عزت اللهی ،رضاییان ،غفوری،پورعلی گنجی،ترابی و آزمون از نمونه های استعداد ایرانی هستند که با حضور در دیدار های بیشتر، آینده تیم ملی را تضمین می کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت :البته باز هم مانند دیدار با عمان اشتباهاتی در خط دفاعی تیم ملی دیده شد که نمونه آن گلی بود که به راحتی وارد دروازه ما شد.

ذوالفقارنسب درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ژاپن در این دیدار اظهار کرد :این تیم به هیچ وجه نتوانست نمایشی که از فوتبال ژاپن انتظار می رود را در این دیدار ارائه کند.دلیل اصلی .این موضوع شاید خستگی آن ها بود و اگر بازیکنان ما دقت بیشتری داشتند حریف با شکست تهران را ترک می کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
2
*
از دلایل دیگرِ
نمایش/عملکردِ ضعیف تیم ملّی فوتبال ژاپن،

همچنین میتوان به
"قدرت و جنگندگی" بازیکنان تیم ملّی فوتبال ایران،
و بازی-خوانیِ/تفکرّات خوبِ کادر فنّی هم
اشاره داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین