|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
سه شنبه شب آخرین رقابت خنداننده به همراه یک سورپرایز ویژه روی آنتن می رود. بنامین بهادری و بهاره افشاری که اخیراَ ازداوج کرده اند برای اولین بار به برنامه می آیند تا همه را غافلگیر کنند.
بعد از یک ماه و نیم اتفاقات و حواشی مختلف برای رقابت برای خنداننده برتر حالا عوامل برنامه تصمیم گرفته اند به دلیل نبودن زمان کافی برای نظر سنجی از مردم امیر مهدی ژوله و مهران غفلوریان را همزمان برنده اعلام کنند.

به گزارش میزان،سه شنبه شب آخرین رقابت خنداننده به همراه یک سورپرایز ویژه روی آنتن می رود. بنامین بهادری و بهاره افشاری که اخیراَ ازداوج کرده اند برای اولین بار به برنامه می آیند تا همه را غافلگیر کنند.

اعلام هر دو فینالیست به عنوان برنده آخرین طرحی بود که تیم خنداونه برای به روی آنتن بردن فینال این رقابت ها در نظر گرفت.

از یکشنبه شب و بعد از مشخص شدن برنده نهایی رقابت غفوریان و رضویان این گروه به تکاپو افتاد تا هر طور شده در آخرین قسمت برنامه خندوانه تکلیف خنداننده برتر را مشخص کند اما به دلیل کمبود وقت عملاَ چنین امکانی وجود نداشت.

از یک طرف یکشنبه ساعت 24 تکلیف فینالیست شدن مهران غفوریان مشخص شد و ازطرف دیگر این برنامه تحت هر شرایطی باید سه شنبه شب به پایان می رسید.

به همین دلیل تصمیماتی نظیر اینکه فینال در ابتدای فصل بعدی خندوانه پخش می شود یا سه شنبه شب به صورت زنده به روی آنتن می رود گرفته شد و در نهایت در آخرین ساعات روز گذشته مشخص شد که فینال ضبط شده و سه شنبه شب حتماَ پخش می شود آن هم بدون مشخص شدن نفر اول و اعلام هر دو نفر به عنوان خنداننده برتر.

 
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،در حالی که ساعتی پیش در برخی رسانه های خبری خبر حضور بنیامین بهادری به همراه بهاره افشاری به عنوان همسر جدیدش و حضورشان در برنامه خندوانه منتشر شد،وی در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد. (اینجا)








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین