کد خبر: ۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
معاون سیما برنامه‌های شبکه تازه تاسیس نسیم را تشریح کرد و گفت: نسیم در حال حاضر دو ساعت برنامه متنوع را در کنداکتور پخش خود قرار داده است که این میزان برنامه در چند روز آینده به 4 ساعت افزایش خواهد یافت.
علی دارابی با حضور در بخش خبری ساعت 14 تلویزیون اعلام کرد: شبکه نسیم که از صبح امروز - دوشنبه 15 مهر - پخش آزمایشی خود را آغاز کرده، دو ساعت برنامه متنوع را در کنداکتور پخش خود قرار داده است و این برنامه‌ها را تکرار می‌کند.

وی اعلام کرد، این میزان برنامه در چند روز آینده به چهار ساعت برنامه افزایش خواهد یافت.

دارابی اعلام کرد برنامه‌های این شبکه علاوه بر اینکه به وسیله دستگاه‌های دیجیتال در مناطقی که تحت پوشش شبکه‌های دیجیتال قرار دارند قابل دریافت است، در شبکه‌های استانی نیز به مدت دو ساعت پخش می شود.

معاون سیما با اعلام اینکه تصاویر بسیاری از تولیدات مردمی به این شبکه رسیده و در حال تدوین و آماده سازی آن ها برای پخش در شبکه هستیم، از مردم دعوت کرد، تصاویری از جشن‌ها، مراکز دیدنی شهرها ، اتفاقات جالب و مناظر زیبای محل زندگی خود ارسال کنند تا به نامشان در شبکه پخش شود.

به گفته معاون سیما، حجم دریافتی پیامک های قدردانی از راه‌اندازی این شبکه، نشان از استقبال خوب مخاطبان از چنین شبکه‌ای در آینده دارد.

علی دارابی همچنین گفت، امکانات فنی تامین و پیش بینی های لازم برای آغاز به کار رسمی این شبکه شده است و تلاش می کنیم شبکه نسیم را از اواخر پاییز رسما راه‌اندازی کنیم.

شبکه نسیم از ساعت 20 در 26 شهریور همزمان با میلاد با برکت امام رضا (ع) به صورت "تست تصویر" روی آنتن رفت و تصاویری تکراری برای تنظیم این شبکه در مناطق مختلف کشور پخش کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین