|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۶۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
در این نظرسنجی، عملکرد مالی هر یک از برندها، میزان تاثیرگذاری کلی و سود بالقوه آنها مورد محاسبه قرار گرفته است. بر این اساس، از میان شرکت‌های خودرویی بی ام و در جایگاه یازدهم و درست بعد از آن مرسدس بنز در رتبه دوازدهم قرار گرفته است.
 شرکت خودروسازی تویوتا پس از برندهای اپل، گوگل، کوکاکولا، مایکروسافت و آی‌بی‌ام، به‌عنوان ششمین برند با ارزش جهان و با ارزش‌ترین برند صنعت خودرو شناخته شده است.

بر اساس یک نظرسنجی جدید که برای رتبه‌بندی برندهای معروف جهان انجام شده است، شرکت خودروسازی تویوتا پس از برندهای اپل، گوگل، کوکاکولا، مایکروسافت و آی‌بی‌ام، به‌عنوان ششمین برند با ارزش جهان و با ارزش‌ترین برند صنعت خودرو شناخته شده است.

در این نظرسنجی، عملکرد مالی هر یک از برندها، میزان تاثیرگذاری کلی و سود بالقوه آنها مورد محاسبه قرار گرفته است. بر این اساس، از میان شرکت‌های خودرویی بی ام و در جایگاه یازدهم و درست بعد از آن مرسدس بنز در رتبه دوازدهم قرار گرفته است.

امسال در این رتبه‌بندی فولکس واگن رتبه 35 را به خود اختصاص داده است. در این رتبه‌بندی، فورد در رتبه 38 قرار دارد و هیوندایی در رتبه 39 ، آئودی در رتبه 44، نیسان در رتبه 49 و پورشه در رتبه 56 با ارزش‌ترین برند‌های جهان قرار گرفته است. از دیگر خودروسازان، کیا در رتبه 74، شورولت 85، لندروور 87 و مینی در رتبه 98 قرار دارند.

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین