|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۷
کد خبر: ۶۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کارلو آنچلوتی اعتقاد دارد زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم تیم پاری‌سن ژرمن با وجود سن و سالش هنوز می تواند در بالاترین سطح بازی کند.
قرارداد بازیکن سوئدی تیم فرانسوی که هفته پیش ۳۴ ساله شد، پایان این فصل  با پاری‌سن ژرمن تمام می‌شود. اما سرمربی سابق این تیم یعنی آنچلوتی اعتقاد دارد برای زلاتان هنوز فکر کردن به بازنشستگی خیلی زود است.

آنچلوتی گفت: برای خیلی از مهاجمان این سن یعنی رسیدن به بازنشستگی، اما برای ایبرا اینطور نیست. این مهاجم هنوز تا چند سال دیگر می‌تواند در این سطح بازی کند چون علاقه خودش را از دست نداده است. این بازیکن خیلی جدی تمرین می کند و هنوز هم می‌خواهد با تیم فرانسوی اش برنده شود.

آنچلوتی از این که در سال ۲۰۱۲ با پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون یورو زلاتان راهی فرانسه شد ابراز خوشحالی کرد و گفت باشگاه با این انتخاب پیشرفت کرد.

این سرمربی ایتالیایی گفت: وقتی من از پاری‌سن ژرمن جدا شدم، باشگاه بزرگی بود و ما لیگ را برده بودیم و بازیکنان بزرگی مثل ابراهیموویچ به تیم ملحق شده بودند.

به گفته آنچلوتی این بازیگر تیم ملی سوئد، ذهنیت تیم فرانسوی اش را هم تغییر داد و این باشگاه را باشگاهی کرد که فقط به برد فکر می‌کند. در نتیجه حالا پاری‌سن ژرمن می‌تواند به قهرمانی اروپا فکر کند.

آنچلوتی که پیش از این سرمربی رئال مادرید بود، گفت امسال تیم‌های مدعی کم هستند و تنها بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید و پاری‌سن ژرمن هستند که می توانند ادعای قهرمانی داشته باشند و عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را مال خود کنند.

این مربی ایتالیایی از پاری سن ژرمن جدا شد تا به رئال ملحق شود و به جای مورینیو سکان رهبری این تیم را به دست بگیرد. وی فصل پیش به دلیل نتایج  ضعیف با تیم اسپانیایی مجبور به خداحافظی از این باشگاه شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین