»
کد خبر: ۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲
سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: پرونده دانشگاه ایرانیان درحال حاضر توسط کارشناسان درحال بررسی است پس از ارایه گزارش این کارشناسان نتیجه اعلام می‌شود.
مصطفی افضلی‌فر با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دانشگاه ایرانیان در کمیسیون اصل 90 گفت: پرونده دانشگاه ایرانیان توسط کارشناسان کمیسیون درحال بررسی است و کارشناسان بر روی پرونده مذکور مشغول کار هستند.

وی ادامه داد: مساله ای که کارشناسان درحال بررسی آن هستند در خصوص اعتبار تخصیص داده شده به دانشگاه بر اساس ماده  598 قانون مجازات اسلامی، است که در غیر مورد معین صرف شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 افزود: پس از بررسی کارشناسان درنهایت گزارشی تهیه شده و به کمیسیون مربوطه ارایه می شود اگر کمیسیون آن را تایید کند به قوه قضایه ارایه می شود و یا در صورت لزوم در صحن مجلس قرائت می شود.

پرونده مربوط به دانشگاه ایرانیان از سوی دادستان دیوان محاسبات به دادستان عمومی انقلاب تهران ارجاع و گزارشی نیز در این باره به رئیس مجلس تحویل داده شد و رئیس مجلس نیز گزارش مذکور را به کمیسیون اصل نود ارجاع داده بود که اعتبار تخصیص داده شده به دانشگاه بر اساس ماده  598 قانون مجازات اسلامی، در غیر مورد، معین بوده و باید رسیدگی شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین