|
|
امروز: شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۶۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان گفت :مدیریت مکه ومدینه باید توسط جوامع اسلامی به جز حکومت آل سعود اداره شود.
آیت الله عبدالنبی نمازی عصر روزیکشنبه دردیدار با اساتید بسیجی مراکز آموزش عالی کاشان اظهارکرد: این حقیقتی است که اتفاق خواهد افتاد و آل سعود نخواهد توانست بر کعبه سلطه داشته باشد.

وی کعبه را حرم امن الهی ومظهر مبارزه با شرک وکفر دانست وخاطرنشان کرد : کعبه همواره در زمان ابوجهل وابوسفیان در اسارت کفر بود.

وی افزود : در30 سال گذشته هرچند سال یک حادثه تلخ وناگوار در محدوده مکه مانند کشتار حجاج ایرانی، آتش سوزی ووقایع دیگری اتفاق افتاده وحدود 10هزارنفر بدلیل سوء مدیریت خاندان آل سعود جان خود را از دست داده اند.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: اقدام ها و سوء مدیریت آل سعود در این سال ها وبه خصوص درحادثه جانگداز منا باعث شد تا ملت ها بیدار شوند و بفهمند که این ها صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارند.

آیت الله نمازی با بیان اینکه آل سعود صلاحیت خادمی حرمین شریفین را ندارد، تاکید کرد: کسی که صلاحیت ندارد نمی تواند اداره و مدیریت کعبه را عهده دار باشد.

وی یادآور شد : فاجعه بزرگ منا دل همه انساها را سوزاند وحتی همه ملت های غیرمسلمان نیز آزرده خاطر شدند.

وی گفت : جهان آرام آرام به سوی عدالت پیش می رود وعدالت برسراسر جهان حاکم می شود و دراین روند وحرکت تاریخی ما باید همراه این جریان به اذن پرودگار باشیم.

وی همچنین بر تزکیه هوای نفس تاکید کرد وگفت: کسی که می خواهد یک مجموعه را مدیریت کند، ابتدا باید بر هوای نفس خود غلبه کند، در غیر این صورت دیگران را نمی تواند اصلاح کند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
2
بخاط همین حرفهاست که میگن توطئه ی ایران بوده دیگه!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین