|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۶۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
دبیرکل فدراسیون فوتبال، گفت: فوتبال ایران امروز به جایی رسیده که با هر سوت داور یک نفر انتقاد می کند و به نظر می رسد که همه داور هستند.
از فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی در حضور داوران و ناظران فوتسال بانوان، گفت: از اینکه می بینم بانوان در زمینه فوتبال و علی الخصوص داوری در حال فعالیت هستند، خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانیم مسئولیتی که بر گردن فدراسیون هست را به درستی انجام دهیم.

وی افزود: تمام کسانی که در فوتبال فعالیت می کنند، نیاز دارند که آموزش، تجربه و اعتماد به نفس به آنها تزریق و شخصیت حقیقی و حقوقی شان به خوبی تعریف شود. این عوامل باعث رشد می شود ضمن اینکه باید با هم هماهنگ شویم. داوری امر بسیار مهم و قضاوت کار مشکلی است. باید فضا به سمتی هدایت شود که فوتبال و فوتسال بانوان ایران سازماندهی شود و به ویژه در بحث داوری رشد داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در فوتبال بانوان کار های بزرگی در فرهنگ شده است، اظهار کرد: همچنین به نظرم می رسد که کار بزرگی باید در بحث فرهنگی برای حضور بانوان در امر ورزش انجام شود. من از شما می خواهم که به روز باشید و این مستلزم زحمت و مقاومت زیادی است.

دبیرکل گفت: امروز هر سوتی که داور می زند، حداقل یک نفر اعتراض می کند. طوری که گاهی من فکر می کنم همه داور هستند و این جالب است و در نهایت کار را سخت می کند.

اسدی در پایان افزود: ما باید اعتماد به نفس داورانمان را تقویت کنیم. داوران ما نیز باید در زمین بازی با تمرکز باشند.

با شروع لیگ پانزدهم، تیم ها به انتقاد از عملکرد داوری پرداخته اند و این مساله باعث بروز حواشی زیادی در لیگ برتر فوتبال شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین