|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
پلیس رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از افزایش سطح تدابیر امنیتی در مسجد الاقصی در آستانه عید قربان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس اشغالی، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هزاران نیروی پلیس در آستانه تعطیلات عید قربان و جشن یوم کیپور در قدس شریف مستقر می شوند.

یوم کیپور از شامگاه سه شنبه آغاز می شود و تا عصر چهارشنبه ادامه می یابد. تعطیلات عید قربان نیز از چهارشنبه آغاز می شود و تا روز یکشنبه به طول می انجامد.

تردد خودروها از امشب در اطراف بخش قدیمی شهر بیت المقدس محدود و ایست های بازرسی در این منطقه برپا می شود.

براساس این گزارش، مسجد الاقصی سومین مکان مقدس در جهان اسلام است، اما یهودیان نیز این مکان را مورد تمجید و تکریم قرار می دهند.

رژیم صهیونیستی شرق بیت المقدس مکانی را که مسجد الاقصی در آن واقع است، در جریان جنگ 6 روزه سال 1967 اشغال و سپس این منطقه را در قالب اقدامی که هیچ گاه از سوی جامعه جهانی به رسمیت شناخته نشد، به خود پیوست کرد.

در همین حال، رژیم صهیونیستی برای بالا بردن سطح تدابیر امنیتی 2 آتشبار ضد موشکی را در اطراف شهرهای «سدیروت» و «نتیوت» در نزدیکی نوار غزه مستقر کرده است.

مسجدالاقصی در ماه های اخیر شاهد حملات و هتک حرمت رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست بوده است.

در معاهده ای که در سال 1994به تصویب رسید، مقرر شده است از عبادت صهیونیست ها در محوطه مسجد الاقصی جلوگیری شود، اما صهیونیست ها با نادیده گرفتن این معاهده، به منظور تحریک احساسات مسلمانان و هتک حرمت به حریم مسجد الاقصی، تلاش کرده اند وارد محوطه این مسجد مقدس شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین