|
|
امروز: جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پلیس این رژیم دستور داد در مقابله با فلسطینیانی که به سمت اشغالگران سنگ پرتاب می کنند از گلوله های واقعی استفاده کنند.
در ادامه خصومت علیه ملت فلسطین و کشتار غیرنظامیان و در سایه سکوت کشورهای عربی و جامعه جهانی بنیامین نتانیاهو با موافقت دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی به پلیس این رژیم دستور داد تا به سمت فلسطینیانی که به سوی اشغالگران سنگ پرتاب می کنند از گلوله های واقعی استفاده کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی سلاح استفاده شده علیه فلسطینیان را سلاحی کشنده که منجر به مرگ می شود توصیف کرد و گفت: ما آموزش های تیراندازی را تغییر داده ایم و دست پلیس را برای مقابله با افرادی که سنگ و یا کوکتل مولوتوف پرتاب می کنند باز خواهیم گذاشت.

نتانیاهو تصریح کرد که مقامات این رژیم در حال تدوین قوانینی برای افزایش مجازات پرتاب کنندگان سنگ و دریافت خسارت از افراد زیر سن قانونی هستند.

ساریت میخائیلی سخنگوی سازمان حقوقی بتسیلم در این رابطه گفت، دستور شلیک تیرهای واقعی به سمت کودکان فلسطینی پرتاب کننده سنگ اوضاع را بحرانی می کند.

وی به کشته شدن 15 فلسطنیی از ابتدای سال جاری در کرانه غربی اشاره کرد و گفت که 4 نفر از آنان در اثر شلیک گلوله تک تیراندازها کشته شده اند.

فلسطینیان بی سلاح ساکن سرزمین های اشغالی فلسطین که همواره در معرض حملات و یورش نیروهای رژیم صهیونیستی قرار دارند برای مقابله با اشغالگران صهیونیست به سمت آنان سنگ و کوکتل مولوتوف پرتاب می کنند و صهیونیست ها نیز با خشونت تمام هر روز دهها جوان فلسطینی را بازداشت کرده و روانه زندان می کنند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین