|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۶۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
نماینده مردم آران در رابطه با روند کمیسیون گفت : به نظر می رسد فعلا زمان برای ارزیابی عملکرد کمیسیون زود باشد، به هر حال طبیعی است که همه موضوعات رصد می شود و تلاش می شود کمیسیون نسبت به اهداف اولیه خود زاویه پیدا نکند.
عضو کمیسیون ویژه در رابطه با روند بررسی برجام در کمیسیون ویژه گفت : هنوز دلیلی بر جناحی عملکردن کمیسیون وجود ندارد. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که روند فراجناحی کمیسیون ویژه تا پایان کار ادامه پیدا کند.

عباسعلی منصوری آرانی  در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛گفت: احتمالا گزارش کمیسیون در نیمه دوم مهرماه آماده شود. وی همچنین در رابطه با روند بررسی ها در کمیسیون ویژه گفت : تا الان دلیلی برای اینکه کمیسیون جناحی عمل کرده باشد نداریم؛ فکر می کنم در کمیسیون فراجناحی عمل کنیم و منافع ملی را در نظر بگیریم و زمان اکنون به بعد را باید دید و بعد اظهار نظر کرد.

 وی ادامه داد: در حال حاضر از مسئولین گذشته دعوت به عمل آوردیم تا تاریخچه را مطرح کنیم و قرار است از سایتها بازدید کنیم و هنوز به مرحله جمع بندی نرسیده ایم.

 نماینده مردم آران در رابطه با روند کمیسیون گفت : به نظر می رسد فعلا زمان برای ارزیابی عملکرد کمیسیون زود باشد، به هر حال طبیعی است که همه موضوعات رصد می شود و تلاش می شود کمیسیون نسبت به اهداف اولیه خود زاویه پیدا نکند. تا امروز هم به نظر می رسد این اتفاق رخ نداده است.

 منصوری تاکید کرد: باید منتظر ماند در آینده روند چگونه خواهد بود، که البته امیدوارم همین روند کنونی که روندی توام با عقلانیت بوده است ادامه پیدا کند. وی افزود : امید است در پایان بتوانیم گزارشی را به صحن تقدیم کنیم که کامل و به دور از حب و بغض ها و عینک های جناحی و درجهت منافع ملی باشد. عضو کمیسسیون امنیت ملی و کمیسیون ویژه در مورد زمان آماده سازی گزارش بیان کرد: فکر می کنم گزارش کمیسیون ویژه در نیمه دوم مهرماه آماده شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین