مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی:
کد خبر: ۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
اکبرپور بیان کرد: واگذاری شرکت نمایشگاه‌ها طبق قانون باید 20 درصد دولتی و 80 درصد مابقی به اهل آن و یک شرکت غیردولتی واگذار شود.

تدبیر و امیدمدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی در رابطه با ارائه‌ لایحه "واگذاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی به صدا‌وسیما" به مجلس گفت: این کار کاملا غیرقانونی است.

کاظم اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: همچنان با این تصمیم مخالف هستم و انجام این کار ضربه‌ جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند.

وی ادامه داد: محل نمایشگاه‌ بین‌المللی مکانی برای تلاقی بازرگانان، محل ملاقات طالبان کالای ایرانی، محل نمایش دستاوردهای جوانان ایران، وسیله بازاریابی و محل عرضه‌ی این محصولات به دنیا است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یادآور شد: در شرایط فعلی اقتصاد کشور وجود چنین سایت نمایشگاهی برای تجارت ایران بسیار حائز اهمیت است.

اکبرپور بیان کرد: واگذاری شرکت نمایشگاه‌ها طبق قانون باید 20 درصد دولتی و 80 درصد مابقی به اهل آن و یک شرکت غیردولتی واگذار شود.

وی با اشاره به این‌که اگر واگذاری عقب بیفتد، بهتر است گفت: واگذاری نمایشگاه بین‌المللی برای ارتقا و گسترش فعالیت‌های پیرامون آن است.

او تاکید کرد: دولت در روزهای پایانی عمر خود نباید دست به چنین کاری می‌زد و مطمئنا دولت آینده این لایحه را از مجلس پس خواهند گرفت.

اکبرپور یادآور شد: آقایان نشان دادند که دلشان برای مردم و اقتصاد کشور نمی‌سوزد.

وی در پایان تاکید کرد: با صحبت‌هایی که با نمایندگان مجلس انجام شده مجلس به‌طور قطع این لایحه را تصویب نخواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین