|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۶۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
تیم تراکتورسازی تبریز در ادامه برگزاری رقابت های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال عصر امروز(چهارشنبه) مقابل تیم استقلال اهواز با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.
شاگردان تونی اولیویرا که این فصل را خوب آغاز نکرده و تنها یک برد در کارنامه خود دارند، برای سومین بار به کسب تساوی مقابل حریف رضایت داده و به آن بسنده کردند.
درطرف مقابل شاگردان عبدالله ویسی درخانه حریف نمایش خوبی داشته و توانستند رقیب نامدار خود که از تشویق هواداران خودی نیز بهره می برد، متوقف کنند و یک امتیاز از این دیدار کسب کنند.
تیم تراکتورسازی با کسب یک امتیاز این دیدار شش امتیازی شده و به رده هفتم صعود کرد، تیم استقلال اهواز نیز با یک امتیازی که از این دیدار کسب کرد 10 امتیازی شد و همچنان در رده دوم باقی ماند.
در این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام تبریز در جریان بود، بازی کم افت و خیزی را از هردو تیم شاهد بودیم و اتفاق خاصی نیفتاد.
تونی اولیویرا تیمش را برای دیدار برابر استقلال خوزستان با ترکیب محمدرضا اخباری،کارلوس کاردوسو،میرهانی هاشمی،سعید آقایی،محمد ایرانپوریان،سینا عشوری،ایان رمزی،اگوستو سزار،شاهین ثاقبی،مهرداد بایرامی وحمزه یونس به میدان فرستاد.
عبدالله ویسی نیز از فرناندو خسوس ،محمد طیبی، عیسی کولی بالی، جلال عبدی،عقیل شویعی کعبی، هادی خنیفر، میثم دورقی،حکیم نصاری، روح الله سیف اللهی، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید استفاده کرد.
حمید حاج ملک قضاوت این دیدار را برعهده داشت، تورج عیوض محمدی و بابک عباسقلی کمک های حاج ملک دراین بازی بودند.
فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران ناظر داوری این بازی بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین