|
|
امروز: جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۶۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
معاون اول رییس جمهوری در چهارمین روز هفته دولت به منظور بازدید و افتتاح چند طرح عمرانی و صنعتی به استان کرمان سفر می کند.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری کرمان اسحاق جهانگیری روز پنجشنبه این هفته سفری یک روزه به استان کرمان خواهد داشت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز معاون اول رییس جمهوری را در سفر به کرمان همراهی می کند.
افتتاح کنسانتره آهن (سایت شرکت گهر زمین سیرجان)، افتتاح واحد کنسانتره آهن(سایت میدکو)، افتتاح واحد آهن اسفنجی (شرکت جهان فولاد بردسیر سایت گل گهر)و افتتاح فاز دو تغلیظ مجتمع مس سرچشمه (مجتمع مس سرچشمه) از برنامه های سفر یک روزه معاون اول رییس جمهوری به استان کرمان خواهد بود.
بنابر این گزارش، اسحاق جهانگیری سیاستمدار اصلاح طلبی است که دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 14 مرداد 1392 او را به عنوان معاون اول رییس جمهوری منصوب نمود.
وی وزیر معادن و فلزات در دولت اول سید محمد خاتمی بود و پس از ادغام وزارت خانه های معادن و صنایع به عنوان نخستین وزیر صنایع و معادن انتخاب شد و تا پایان ریاست جمهوری محمد خاتمی این مقام را در اختیار داشت.
اسحاق جهانگیری در دوره دوم و سوم مجلس شورای اسلامی نماینده جیرفت بود و مدتی نیز استانداری استان اصفهان را بر عهده داشت. ماهنامه صنعت و توسعه در حال حاضر به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی ایشان منتشر می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین