|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۱
کد خبر: ۶۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
فرماندار قرچک: هفته دولت شعار دولت و ملت ، همدلی و همزبانی مد نظر مقام معظم رهبری را تحقق می بخشد.
مسعود مرسل پور روز سه شنبه در جلسه شورای اداری قرچک که با حضور محمد رضا یوسفی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: هفته دولت تجلی گاه تحقق شعار سال مبنی بر همدلی و همزبانی دولت با ملت است و فرصت مناسبی است تا مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا شوند.
وی با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید در رشد و توسعه همه جانبه کشور گفت: امروز به برکت هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش های دولت یازدهم شاهد رونق و شکوفایی روز افزون کشور در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و بین المللی هستیم.
مرسل پور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدمت صادقانه و بی منت شهیدان رجایی و باهنر آن ها را برای همیشه تاریخ در دل های مردم قدرشناس ایران اسلامی جاودان ساخت و مدیران و مسوولین نظام نیز باید با تأسی از رفتارهای این شهیدان ، زمینه خدمت رسانی روز افزون به مردم را فراهم کنند .
امام جمعه شهرستان قرچک نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت گفت: پایبندی مردم ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل مترقی ولایت فقیه به برکت نهادینه شدن ارزش های دینی در ایران محقق شده و باید این مسیر همچون گذشته با قدرت طی شود.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی گفت: یکی از مهمترین وظایف دولت افزایش مشارکت اجتماعی، بهبود معیشت مردم، صداقت و شفافیت در عملکرد، قانونمداری، حفظ و حراست از ارزشهای دینی، سلامت اداری ، مقابله با فقر، مبارزه با فساد و بی عدالتی و واگذاری امور به مردم است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار داشته است .
وی افزود: مردم نیز در مقابل وظیفه دارند تا ضمن اعتماد به دولت، از سیاه نمایی پرهیز نموده و در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت نمایند ، مردم باید از محصولات داخلی استفاده کرده و از اسراف بپرهیزند و همچنین دولت را با پرداخت مالیات به موقع در عمران و آبادنی بیشتر جامعه یاری کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین