|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: ملی‌پوشان به مرز آمادگی رسیده‌اند و در هر 5 وزن امید کسب مدال را دارم ولی خوش‌رنگ‌ترین مدال را می‌خواهیم.
فریبا بداغی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از آمادگی بانوان ملی‌پوش اظهار رضایت کرد و بیان داشت: شرایط ملی‌پوشان در کل، خوب است و شکر خدا به مرز آمادگی رسیده‌اند و من در هر 5 وزن امید کسب مدال دارم ولی مسئله رنگ مدال است که می‌خواهیم بهترین رنگ مدال را از این رقابت‌ها بگیریم.

وی ادامه داد: از مسائلی که داشتیم، عدم بازی‌های تدارکاتی است که البته آن هم به دلیل این که در مدت آماده‌سازی تیم ملی، مسابقات خوبی نبود و این کم‌کاری فدراسیون نیست.

بداغی افزود: بحث بعدی که داریم، میزبانی این رقابت‌هاست. چون ژاپن میزبانی سرسختی است و مسابقه دادن در کشور میزبان کاری سخت است که حساسیت‌های خودش را دارد. با این حال و با تمام شرایطی که می‌دانیم، واقف هستیم با انگیزه پا به این رقابت‌ها می‌گذاریم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اولین حضور تیم ملی بانوان پس از کناره‌گیری کاپیتان باتجربه بانوان بیان داشت: این اولین باز است که تیم ملی بدون کاپیتان چندین و چند ساله خودش، پگاه زنگنه راهی مسابقات می‌شود. ما یک کاپیتان باتجربه مثل پگاه زنگنه را نداریم. زنگنه بازیکنی بود که در شرایط سخت روحی، خیلی خوب می‌توانست هم‌تیمی‌هایش را هدایت کند و بیشتر فشار تیمی روی وی بود.

بداغی اظهار داشت: ملی‌پوشان جوان‌تر شده‌اند و ما در همه اوزان، بازیکن خوب داریم که هر کدام شانس و لیاقت کسب مدال طلا را در ژاپن دارند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا، در کنار تیم مشاور روان‌شناس برای مدیریت و کمک روانی اعزام خواهد شد، گفت: مسئله‌ای که تیم ملی کم دارد و همچنین تیم‌های ملی دیگر این نیاز را دارند وجود یک مشاور روان‌شناس در کنار تیم ملی است. البته در مقاطعی این مسئله اجرا شده همانند سال قبل که از وجود دکتر احمدی‌منش در بازی‌های اینچئون استفاده کردیم ولی کسی که در کنار تیم ملی باشد، به این صورت نداشتیم.

بداغی در خصوص احتمال ناداوری در کشور ژاپن با وجود میزبانی سامورائی‌ها بیان داشت. باید بگویم که در وحله اول هیچ اعتقادی به ناداوری ندارم ولی مسلماً چون میزبانی است، احتمال برخی اعمال نظرها است ولی ما سعی می‌کنیم که به هیچ وجه ذهن‌مان را درگیر این مسائل نکنیم و تمرکزمان روی خوب کار کردن خودمان باشد.

وی درباره آنالیز حریفان این گونه بیان داشت: حریفان و رقیبان نمایندگان را می‌شناسیم و فیلم بازی‌های سال قبل حریفان را دیده‌ام و مورد ارزیابی قرار داده‌ایم ولی از بازی‌های امسال حریفان فیلمی نداشته‌ایم چرا که خودشان این منابع را در دسترس نگذاشته‌اند به طور مثال رقابت‌های شرق آسیا که هیچ فیلمی از این رقابت‌ها نیست» و اتفاقاً بهترین آنالیزی که می‌توانستیم داشته باشیم روی همین رقابت‌های شرق آسیا بود. ولی ما به کار خود با انگیزه ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: ما چند ماه سخت تمرین کردیم و تلاش کردیم و با تمام بودها و نبودها تمرین کردیم و امیدوارم که تک تک ملی‌پوشانمان بهترین نتیجه را کسب کنند و همه کمک کنند به جای طرح مسائل حاشیه‌ای دست به دست هم دهیم تا به عنوان نمایندگان ایران، دست پر از رقابت‌های آسیایی برگردیم. الان وقت انتقاد نیست. الان وقت همدلی و کسب نتایج خوب برای ایران عزیزمان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین