|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۶۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
همزمان با گرامیداشت هفته دولت، نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سالن ورزشی ملاصدرای عجب شیر با حضور مسوولان شهرستانی و اهالی اصحاب فرهنگ و هنر در40 غرفه گشایش یافت.
این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای دو ساله دولت تدبیر و امید گشایش یافته و در آن ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان دستاوردها، طرح ها، برنامه ها و طرح های انجام شده دراین دولت را به نمایش گذاشته اند.
فرماندار عجب شیر روز دوشنبه در حاشیه برپایی این مراسم با اشاره به لزوم گرامیداشت خدمات دولتمردان تدبیر و امید، گفت : برپایی نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای ادارات و نهادهای دولتی، فرصت مغتنمی برای تبلیغ فعالیت های آن ها به مردم است.
ابراهیم طاهری، افزود: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، دشمن به دنبال مایوس و دلسرد کردن مردم است و تبیین عملکرد دستگاه ها موجب امیدواری مردم می شود.
وی اظهارکرد: دراین نمایشگاه دستاوردهای بیش از40 اداره و نهاد دولتی، عملکرد یک ساله خود را در معرض دید عموم گذاشته اند.
طاهری ادامه داد : دراین نمایشگاه نمونه ای از طرح های عمرانی این شهرستان و دستاوردهای دولت در سال های پیش و جاری برای مردم عرضه شده است.
علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 9 تا 12 ظهر و عصرها از ساعت 15 تا 19 به مصلای سالن ورزشی ملاصدرا عجب شیر مراجعه کنند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین