|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۵۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
فرماندار دهلران طرح تحول سلامت را دستاوردی مهمی از دولت تدبیر و امید برای خدمت به اقشار محروم جامعه دانست.
امید علی سبزی عصر یکشنبه در آیین تجلیل از پزشکان این شهرستان همزمان با روز پزشک گفت: امروز به همت دولت و برنامه های وزارت بهداشت به لحاظ پیشرفت در عرصه درمان و توجه به رفاه عمومی در شرایطی خاص قرار داریم.
وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت یکی از دستاوردهای دولت در این بخش است که موجب رضایت مندی مردم شده است، افزود: این امر نشان از استفاده بهینه از ظرفیت ها در جهت رشد و پیشرفت دارد.
فرماندار دهلران اقتدار سیاسی، آرامش اقتصادی، طرح تحول سلامت و فعالیت پروژه های عمرانی را از دستاوردهای دولت تدبیر و امید دانست و تاکید کرد: ثبات قیمت ها و کاهش تورم از مهمترین اقدامات دولت در بحث اقتصادی است که نمود آن در جامعه به وضوح آشکار است.
سبزی به اقدامات دولت در شهرستان دهلران اشاره کرد و یادآور شد: خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان دهلران با توجه به حجم کارهای انجام شده در حوزه های مختلف قابل تقدیر است و امروز دهلران بر روی ریل توسعه قرار گرفته است.
وی بر ضرورت ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تاکید کرد و گفت: با ایجاد زیر ساخت های جدید بهداشتی و درمانی و توجه به مراکز درمانی و خانه های بهداشت باید سطح ارایه خدمات به مردم بهبود یابد.
فرماندار دهلران با اشاره به موفقیت دولت در عرصه سیاست خارجی افزود: امروز ما می توانیم از انرژی صلح آمیز هسته ای در عرصه پزشکی نهایت استفاده را داشته باشیم و دولت با توافق هسته ای گامی مهمی در همه عرصه ها برای کشور برداشته است.
وی نخبگان را سرمایه جامعه دانست و خاطر نشان کرد: استفاده از نخبگان موجب رشد و پیشرفت و تصمیم گیری درست و توام با تدبیر در همه عرصه هاست و مردم در انتخابات 24 خرداد 92 بدرستی به برنامه های دولت تدبیر و امید در جهت بهبود وضعیت جامعه در عرصه های مختلف رای دادند.
سبزی با تقدیر از پزشکان بومی و غیر بومی این شهرستان بواسطه خدمت صادقانه به مردم در این شرایط آب و هوایی تقدیر کرد.
در پایان از تلاش ها و خدمات ارزنده جامعه پزشکی شهرستان با اهدای لوح تقدیر از 35 نفر از پزشکان شاغل در این شهرستان مرزی تجلیل شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین