|
|
امروز: پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همچنان پیگیر مسایل داوری بوده و از مسوولان فدراسیون درخواست داریم این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.
حسین عبدی با اشاره به قضاوت های نادرست علیه تیم پرسپولیس در طول هفته های اخیر به ایرنا، افزود: هفته گذشته و قبل از دیدار برابر ذوب آهن با فدارسیون در این خصوص مکاتبه کرده و از آنان خواستیم به این موضوع رسیدگی کنند.
وی افزود: پس از آن نیز مدیریت اجرایی باشگاه با مسوولان فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت و گوهای متعدد داشته و اطمینان می دهم تا حصول نتیجه این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا حقی از تیم و باشگاه ضایع نشود.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولی تنها به دنبال حق خود نیست، گفت: اشتباهات داوری تنها به تیم فوتبال پرسپولیس ضربه نزده است و امیدواریم از این پس داوران قضاوت های درست تری داشته باشند تا تیمی متضرر نشود.
به گفته وی البته اشتباه جزیی از داوری است و نمی توان از آن چشم پوشی کرد با این همه معتقدیم این اشتباه نباید آن طور باشد که نتیجه بازی را تغییر دهد، از این رو داوران باید در قضاوت و تصمیم گیری ها دقت بیشتری به خرج دهند.
عبدی درپاسخ به این سووال که تیم پرسپولیس آیا از جام شهدا کناره گیری کرده است، گفت: این مسایل باید در کمیته اجرایی باشگاه مطرح و با توجه به صرف و صلاح باشگاه و تیم و نظر مساعد کادر فنی دراین خصوص تصمیم گیری شود و بیش از این چیزی نمی توانم، بگویم.
وی درباره تازه ترین شرایط بازیکنان عنوان کرد: پرسپولیس بازی های خوبی را به نمایش می گذارد و ما از عملکرد بازیکنان رضایت داریم، اما همچنان معتقدیم این تیم نیاز به یک برد دارد تا روند رو به رشد خود را آغاز کند.
وی درباره دیدار این تیم مقابل ذوب آهن نیز گفت: بازیکنان و مهاجمان پرسپولیس در این دیدار توپ های زیادی را خراب کردند و این درحالی بود که تیم حریف با دو موقعیت نصفه نیمه به دوگل رسید و وقتی در دقایق آخر از این تیم عقب افتادیم کار برای ما دشوار شد و باختیم.
تیم پرسپولیس پنجشنبه گذشته و در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با نتیجه دو بر یک برابر ذوب آهن مغلوب شد و همچنان با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر ماند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین