|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
نماینده مردم شهرستان های عباس آباد ، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی، اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را اقدامی نسجیده از سوی مسوولان ادوار گذشته دانست و گفت : از زمان اجرای این قانون تاکنون مشکلات اقشار ضعیف جامعه مضاعف شده است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛شمس الله شریعت ن‍ژاد روز پنجشنبه در گردهمایی کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی غرب مازندران افزود : با این که این قانون از سوی مجلس شورای اسلامی مصوب شده، ولی دولت گذشته در یک اقدام شتابزده آن را اجرا کرد و اکنون این دولت در مدیریت آن با مشکل مواجه شده است.
وی اظهار داشت : امروز یکی از دغدغه های اصلی دولت اجرای این قانون و مدیریت کردن در حوزه اقتصاد است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تنها راه برون رفت از معضل بیکاری و توسعه همه جانبه کشور را ترویج فرهنگ کار دانست و گفت : برای تحقق این مهم، با ایجاد فضای همدلی در میان جامعه کارگری و اعمال مدیریت علمی در حوزه اقتصادی شاهد بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی کشور خواهیم بود.
وی افزود : با وجود آن که برابر قانون خدمات آموزشی و درمانی باید رایگان به مردم ارائه شود اما متاسفانه با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز در حوزه مدیریت علمی عقب هستیم .
این نماینده مجلس با اشاره به قرارگرفتن دستکم یک میلیون و 800 هزار نفر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی در مازندران ، خواستار افزایش امکانات این نهاد با هدف ارائه خدمات بهتر به این قشر ازجامعه در ابعاد مختلف شد.
شریعت نژاد با بیان این که غرب مازندران در تمامی فصول بویژه نیمه نخست سال میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است ، ، گفت : امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی موجود در این مناطق پاسخگوی نیاز جمعیت ناخوانده نیست و باید مسوولان توجه جدی تر به این مهم داشته باشند.
فرماندار عباس آباد نیز گفت : به هراندازه برای بهبود وضعیت درمانی و معیشتی بازنشستگان در این منطقه تلاش شود کافی نیست.
سیدابراهیم هاشمی افزود : امروز امکانات بهداشتی و درمانی متناسب با استاندارهای واقعی نیست و باید برای رسیدن به این استانداردها بیش از پیش تلاش شود.
وی خواستار ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین