کد خبر: ۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
هافبک صرب تیم استقلال گفت: «استقلال باشگاه بزرگی است و من نمی دانم چه زمانی انتظارم برای بازی به پایان می رسد.»
گوران لاوره درباره بازی برگشت استقلال مقابل اف سی سئول عنوان کرد: «مسابقه سختی پیش روی ما قرار دارد. می توانم بگویم بازی خیلی دشواری داریم. با این وجود من هم مثل سایر بازیکنان امیدوارم که در این مسابقه نتیجه ای بگیریم که به فینال برویم. هر چند که این، ماموریت خیلی دشواری است. در مسابقه رفت، استقلال تا پیش از گل اول حریف بهتر بود اما مشکل این بود که بتوانیم گل اول را ما بزنیم. وقتی اف سی سئول گل اول را به ثمر رساند؛ تقریبا همه چیز تمام شد. می توانم بگویم استقلال بدشانس بود.»
وی درباره اینکه چقدر برای استقلال برای صعود شانس قائل است گفت: «می توانم بگویم 50 درصد. عدد مناسبی است. البته اگر سرمربی تیم به من بازی بدهد، این درصد از 50، 50 برای دو تیم به 70 به 30 به نفع استقلال تغییر خواهد کرد. این را با اطمینان می گویم و در آن تردیدی ندارم.»
لاوره درباره وضعیت فعلی خود در استقلال اظهار داشت: «به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید تمرین کنم. اینکه در ترکیب قرار بگیرم بحث دیگری است و من نباید درباره آن حرف بزنم ولی واقعا از این وضعیت ناراحتم. سرمربی به من قول داده بود هر چه زودتر فرصت بازی را پیدا کنم اما این اتفاق رخ نداده است. استقلال باشگاه بزرگی است و من نمی دانم چه زمانی انتظارم برای بازی به پایان می رسد.»
وی درباره لبخندی که در هنگام ورودش به زمین در بازی برگشت استقلال با بوریرام بر لب داشت گفت: «من آن لحظه می خندیدم اما از ته دل ناراحت بودم. چون هیچ وقت شرایط بازیکنی که قرار است 5 ثانیه در میدان باشد را تجربه نکرده بودم. این اوضاع خیلی سخت است و امیدوارم هر چه سریعتر تغییر کند.»
لاوره در پاسخ به این پرسش که آیا متوجه صحبت های امیر قلعه نویی در تمرین روز شنبه آبی پوشان درباره فیس بوک شد یا نه اظهار داشت: «نه، من متوجه این مساله نشدم. بعدا توسط بازیکنان این موضوع را فهمیدم اما من ناراحت نیستم چون خودم فیس بوک ندارم.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین