|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی با اقتدار ابر قدرت‌های جهان را پای میز مذاکره نشاند، گفت: دشمنان ما به این مسئله اذعان داشتند که روز توافق روزی تاریخی در قرن اخیر بود.
از قزوین؛ غلامرضا حسن پور در همایش گرامیداشت شهدای اصناف شهرستان البرز گفت: دشمنان امروز به قدرت نظام جمهوری اسلامی پی برده اند و این درحالی است که همین کشورها همواره به دنبال ضربه زدن به ایران بوده و هستند، اگرچه با هوشیاری ملت و مردم همواره توطئه ها و نقشه های شوم آنان با شکست روبه رو شده است.

وی  هر واحد صنفی در کسبه و بازار را یک سنگر جنگ اقتصادی دانست و گفت: اصناف می توانند نقشی مهم در مقابل جنگ اقتصادی نابرابر با دشمن و مقابله با تحریم داشته باشند.

حسن پور عنوان کرد: هدف ما این است که با حمایت بیشتر از تولیدات داخلی و عدم فروش و خرید کالاهای خارجی بتوانیم رونق اشتغال و صنعت کسب و کار کشور را رونق دهیم.

وی فضیلت شهادت را نعمت بزرگی برای بازاریان و کاسبان معتمد دانست که به حق نصیب آنان شد و افزود: از ابتدای انقلاب اصناف از پیچ تلاشی برای حفظ نظام و انقلاب در مقابل دشمنان دریغ نکردند و همواره برای ارتقای اقتصاد و وضعیت اقتصادی جامعه تلاش کردند.

حسن پور افزود: بازاریان و اصناف همواره با دشمنان مقابله کرده و در زمان فتنه سال 88 نیز در مقابل قتنه گران ایستادند و از نهضت و انقلاب دفاع کردند.

وی عنوان کرد: باید با تلاش و پشتکار در راه رشد و پیشرفت اقتصاد کشور گام برداریم و کسبه و بازار می توانند از جمله صنوفی باشند که در این راه پیشرو و پیشقدم هستند.

 حسن پور بازاریان، کسبه و تجار را جز نخستین اقشاری دانست که به ندای امام راحل(ره) لبیک گفته و ضمن حضور در جبهه ها جانانه از نظان و انقلاب دفاع کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین