کد خبر: ۵۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 162 هزار واحد مسکن مهر هفته دولت در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.
احمد اصغری مهرآبادی روز شنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات پروژه های مسکن مهر شهرستان های آران و بیدگل و کاشان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بتدریج 38 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف کشور افتتاح شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: تا دهه مبارک فجر امسال در شهرهای مختلف کشور بین 150 تا 200 هزار مسکن مهر دیگر به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: برنامه دولت برای اتمام پروژه های مسکن مهر پایان سال 95 تعیین و اعلام شده و امیدواریم با هماهنگی و همکاری همه دستگاه های اجرایی این مهم، محقق و پرونده مسکن مهر بسته شود.
معاون وزیر مسکن و شهرسازی، کل پروژه های مسکن مهر را دو میلیون و 300 هزار واحد بیان کرد و یادآور شد: تاکنون یک میلیون و 800 هزار واحد آن به اتمام رسیده است.
اصغری مهرآبادی تصریح کرد: از این تعداد نیز یک میلیون و 450 هزار واحد آن افتتاح شده است.
به گفته وی برای ساخت پروژه مسکن مهر که از محل تسهیلات بانکی و آورده متقاضی است، بانک مسکن 490 هزار میلیارد ریال قرارداد منعقد کرده که از این میزان بیش از 440 هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده و بقیه نیز در حال پرداخت است.
وی در خصوص مسکن مهر استان اصفهان نیز گفت: 161 هزار مسکن مهر در این استان وجود دارد که تاکنون بیش از 128 هزار واحد آن افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
اصغری مهرآبادی افزود: بقیه واحدهای پروژه مسکن مهر این استان نیز تا پایان شهریور سال 95 به اتمام خواهد رسید.
در این نشست مسائل و مشکلات پروژه مسکن مهر کاشان با حضور برخی مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان بررسی و مقرر شد برای محوطه سازی، روشنایی معابر، ساخت مدرسه، مسجد، کلانتری و راه دسترسی افزون بر 13 میلیارد ریال اختصاص یابد.
مسکن مهر شهرستان کاشان در چهار فاز در مساحت 50 هکتار دی 1386 با تعهد ساخت سه هزار و 544 واحد مسکونی 75 تا 95 متری برای افراد واجد شرایط از میان بیش از 15 هزار متقاضی در شهرک خاتم الانبیاء واقع در منطقه فین بزرگ در حاشیه بزرگراه کاشان - اصفهان وارد مرحله احداث شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین