کد خبر: ۵۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
پلاکاردهایی با تصاویر دکتر روحانی، دکتر ظریف، امیر کبیر و مصدق بین مردم توزیع می شود که روی آنها نوشته شده روحانی متشکریم.
رییس جمهوری و هیات همراه در دومین مرحله از سفر به استان تهران صبح پنجشنبه در حالی وارد شهرستان اسلامشهر شد که انبوهی از جمعیت برای استقبال از وی به خیابان ها و مسیرهای عبور وی آمده بودند.

سیل خروشان مردم شهرستان های جنوب غربی استان تهران از ساعت هفت صبح به اسلامشهر و مسیرهای منتهی به ورزشگاه خلیج فارس از جمله میدان نماز اسلامشهر سرازیر شده و اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، پلاکاردهایی با تصویر رییس جمهوری و کلاه و کاور بنفش برای استقبال از رییس جمهوری حضور داشتند.

بسیاری از جوانان بویژه دانش آموزان و دانشجویان با در دست داشتن گل و بر سر کردن کلاه هایی به رنگ بنفش در میدان نماز مقابل ورزشگاه خلیج فارس جمع شدند و از حضور رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید استقبال کردند.

*اورژانس، آتش نشانی و شهرداری با برپایی غرفه های نمایشگاهی خدماتی به مردم ارائه می کنند

مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان به صورت گروهی و با در دست داشتن پرچم ایران تصاویر حضرت امام (ره)، رهبری رییس جمهوری خودشان را به ورزشگاه خلیج فارس رسانده اند.
اتوبوس های شرکت واحد از ساعت شش صبح به منظور رفاه حال مردم خدماتی به مردم شهرستان های جنوب غربی استان تهران ارائه می کنند.

با توجه به اینکه میدان نماز اسلامشهر مقابل ورزشگاه خلیج فارس قرار دارد بسیاری از مسوولان استانی و شهرستانی همراه و همدوش با سایر اقشار مردم در این مکان جمع شده اند.

حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، ورزشکاران، بسیجیان، روحانیون، فرهنگیان، فرمانداران شهرستان های استان تهران و مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی در مراسم استقبال از رییس جمهوری بسیار پررنگ است.

با توجه به خدمات ویژه پلیس راهور و نیروی انتظامی مردم با نظم خاصی همچنان در حال ورود به ورزشگاه خلیج فارس اسلامشهر هستند.

دو وانت در کنار میدان نماز مسوول پخش و توزیع کلاه و پلاکارد و پرچم ایران به مردمی که برای استقبال از رییس جمهوری آمده هستند و نواها و سرودهای انقلابی از داخل ورزشگاه در محوطه شنیده می شود.

در حاشیه میدان نماز یک ون کار توزیع سایه بان و مقنعه به رنگ بنفش برای بانوان را برعهده گرفته است.

سه گروه نمایشی شامل دو گروه هنری آذربایجانی و کردی که با لباس های محلی حضور دارند و یک گروه سرود ناشنوایان برای اجرای برنامه وارد ورزشگاه خلیج فارس اسلامشهر شدند.
با ورود رییس جمهوری به اسلامشهر شور و شوق خاصی فضای این شهرستان را فرا گرفته است.

پلاکاردهایی با تصاویر دکتر روحانی، دکتر ظریف، امیر کبیر و مصدق بین مردم توزیع می شود که روی آنها نوشته شده روحانی متشکریم.

یک گیت ورودی ویژه مسوولین در سمت چپ ورودی ورزشگاه تعبیه شده که تاکنون اعضای شورای شهر اسلامشهر و شهردار وارد ورزشگاه شدند.

یکسری افراد به صورت داوطلبانه و خودجوش به عنوان پلیس افتخاری به ماموران رسمی آیین استقبال از رییس جمهوری کمک می کنند.

رییس جمهوری به همراه کاروان تدبیر و امید دومین مرحله از سفرپنج مرحله ای خود به شهرستان های استان تهران روزپنجشنبه در میان استقبال پر شور مردم جنوب غرب استان وارد اسلامشهر شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین