|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۵۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و تمام آمبولانس های مسیر سیرچ تا کرمان در حال آماده باش بسر می برند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امین صابری نیا، افزود: تعداد هفت آمبولانس آماده باش پشتیبان نیز به منظور خدمت رسانی بهتر به مصدومین زلزله در منطقه سیرچ حضور دارند.

وی گفت: در پی وقوع زلزله 5.5 ریشتری در منطقه سیرچ کرمان که در بعداز ظهر روز گذشته رخ داد، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان بلافاصله فعال و تیم ارزیابی سیستم سلامت به منطقه اعزام شد.

وی گفت: خوشبختانه عمق زلزله حدود هفت کیلومتر بود و با توجه به اینکه شدت زلزله در تمام مناطق از سیرچ تا کرمان احساس شد، خوشبختانه در این حادثه، هیچ مورد فوتی نداشتیم .

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور در عین حال افزود : بیشتر آسیب دیدگان افرادی بودند که از ترس زلزله و حین فرار از منزل آسیب دیده اند.

صابری نیا توضیح داد: این حادثه در مجموع، 27 مصدوم برجای گذاشت که بیشتر مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و امدادگران اورژانس، تعداد 18 مصدوم را به بیمارستان های در حال آماده باش باهنر و گل بافت انتقال دادند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین