|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۳
کد خبر: ۵۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
وی افزود: درباره یحیی هم باید بگویم او دوست و برادر من است و همیشه ما در کنار هم بوده‌ایم. کار ما برای ورود به سیکل مربیان در لیگ کار دشواری بود.
علیرضا منصوریان از برگزاری مراسم معرفی برترین‌های فو‌تبا‌ل ایران انتقاد کرد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل نفت تهران با اشاره به مراسم معرفی برترین‌های فو‌تبا‌ل، اظها‌ر کرد: در مجموع کیفیت مراسم خوب بود. نفس برگزاری چنین مراسم‌هایی خوب است، اما من انتقاداتی به شیوه انتخاب برترین‌ها دارم. می‌خواهم بدانم که چرا نباید داوری مانند علیرضا فغانی که انتخابش به عنوان داور جام ملت‌های آسیا برای فو‌تبا‌ل ایران آبرو خرید جزو نامزدهای برترین‌ها باشد؟ خودش البته گفته که چون درباره تاج مصاحبه‌ای انجام داده در فهرست برترین‌ها قرار نگرفته است. اگر این طور باشد واقعا ناراحت کننده است. من درباره انتخاب بهترین هافبکم حرف دارم. چطور می‌شود بازیکنی با کیفیت ایمان مبعلی جزو برترین‌ها قرار نمی‌گیرد؟ معیار انتخاب کنندگان چه چیزی بوده است؟ مگر می‌شود بازیکنی که در 43 بازی 20 پاس گل داده جزو کاندیداها نباشد؟

منصوریان با اشاره به انتخاب نشدن ادینیو به عنوان بهترین مهاجم، گفت: معیار انتخاب بهترین مهاجم در همه جای دنیا تعداد گلها است، اما چطور می‌شود ادیینو با بیشترین گل زده بهترین گلزن نمی‌شود. این انتخاب‌ها برای من شبهاتی ایجاد کرده است. با این حال باید به مجموعه باشگاه نفت به خاطر انتخاب در چند بخش تبریک بگویم. پدیده لیگ و بهترین د‌ر‌وازه‌بان از نفت آمده است. پادوانی هم می‌توانست به عنوان بهترین مدافع انتخاب شود. البته معتقدم که عزتی کاپیتان نفت هم می‌توانست به عنوان بهترین بازیکن اخلاق انتخاب شود و برایم جای خوشحالی که دارد که ابراهیم صادقی هنگام دریافت این عنوان به نام عزتی اشاره کرد.

منصوریان در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند شما و گل محمدی می توانستید به عنوان بهترین مربی انتخاب شوید؟ گفت: نمی‌خواهم به این سوال جواب بدهم. مردم و رسانه‌ها باید به این سوال جواب بدهند. من تلاش کردم حر‌فه‌ای زندگی کنم و به خاطر همین به حسین فرکی که حکم استادی من را دارد تبریک می گویم. او از میانه‌های لیگ هدایت سپاهان را بر عهده گرفت و این تیم را قهرمان کرد. من تازه در ابتدای راه هستم و می‌خواهم پا در جاده موفقیت بگذارم. هدف من حضور در یک تیم خارجی و هدایت آن تیم است. در مجموع باید بگویم که انتخاب‌های دیشب، انتخاب‌های تاج و زیر مجموعه‌اش بودند. دوستان در سازمان لیگ طوری بر‌نامه‌ریزی کرده بودند که همه شاد و خوشحال به خانه برگردند، اما آنها نباید طوری رفتار کنند که به شعور مردم توهین شود. تاج به گونه‌ای بر‌نامه‌ریزی کرده بود که با همه باشگاه‌ها تعامل کند و این به هیچ عنوان زیبنده فو‌تبا‌ل نیست.

وی افزود: درباره یحیی هم باید بگویم او دوست و برادر من است و همیشه ما در کنار هم بوده‌ایم. کار ما برای ورود به سیکل مربیان در لیگ کار دشواری بود. امیدوارم که ما بتوانیم راهی را ایجاد کنیم تا دیگر مربیان جوان بتوانند وارد لیگ شوند. این وظیفه من و یحیی است که جاده را برای مربیان دیگر باز کنیم. به‌ هر‌ حال برای من و یحیی افتخار است که پس از مدتی کوتاه می‌توانیم در میان مربیان برتر قرار گیریم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین