|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به استقبال مردم این استان در تسلیم به موقع اظهار نامه های مالیاتی، تاکید کرد: امشب، سی و یکم تیر، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی است.
عباس بی نیاز روز چهارشنبه افزود: بسیاری از مودیان مالیاتی در استان سمنان در آخرین ساعات مهلت تسلیم اظهار نامه های مالیاتی، در حال تکمیل پرونده های خود یا دریافت شماره اقتصادی و کد رهگیری هستند.

وی گفت: مودیان مالیاتی تا ساعت 24 امشب، سی و یکم تیر، می توانند برای ارائه اظهار نامه مالیاتی خود به پایگاه اینترنتی http://tax.gov.ir مراجعه کنند.

وی افزود: مهلت تعیین شده تمدید نمی شود و جرایم تسلیم نکردن اظهار نامه مالیاتی، غیر قابل بخشش است.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: در برنامه خود اظهاری، بر اساس ماده 158 قانون مالیات مستقیم برای مشمولان بند(ج)، یکی از شروط پذیرفته شدن طرح توافق، پرداخت 40 درصد مالیات ابرازی به صورت نقد و تقسیط بقیه آن در 6 قسط است.

استاندار سمنان نیز روز چهارشنبه در بازدید از یک واحد اخذ مالیات در سمنان، خود اظهاری مالیاتی را نشانه اعتماد متقابل دولت و مردم و تسریع در انجام امور مالی کشور عنوان کرد.

محمد وکیلی افزود: با تصویب طرح نظام دریافت و پرداخت مالیاتی، مالیات دریافت شده در هر استان در همان استان، هزینه و به مردم خدمات رسانی می شود .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین