کد خبر: ۵۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
هافبک برزیلی استقلال تهران که به تازگی با آبی پوشان قرارداد یکساله امضا کرده درباره نحوه آشنایی خود با فوتبال ایران گفت: با چند تن از بازیکنان برزیلی حاضر در ایران دوست هستم اما بیشتر اطلاعات را از جست وجو در اینترنت کسب کردم.
از باشگاه استقلال، ریوالدو باربوسا دسوزا درباره حضورش در ایران و باشگاه استقلال گفت: بعد از تحقیقات زیاد راجع به ایران و باشگاه استقلال حاضر شدم با این تیم قرارداد امضا کنم. استقلال تیم بزرگی در آسیا است و می دانم طرفداران بی شماری در ایران دارد.

این هافبک برزیلی در پاسخ به این سوال که آیا از برزیلی هایی که در ایران بازی کرده اند، مشورتی گرفته است یا خیر؟ عنوان کرد: با چند تن از برزیلی های حاضر در فوتبال ایران دوست هستم اما بیشتر اطلاعاتم را با جست وجو در اینترنت کسب کردم.

باربوسا دسوزا در پاسخ به این پرسش که خیلی ها از او توقع بالایی در حد عملکرد جانواریو دارند و آیا او می تواند مانند آن بازیکن در استقلال بدرخشد، گفت:می توانم خیلی بهتر از جانواریو باشم زیرا یک بازیکن حرفه ای هستم و برای پیشرفت فوتبالی خودم هم که شده باید سطح خودم را بالاتر ببرم.

وی درباره پست خود نیز اظهار کرد: پست اصلی من هافبک طراح است ولی توانایی بازی در هافبک دفاعی را هم دارم.

ریوالدو درباره کری خواندنش پس از خروج از باشگاه استقلال گفت:می دانم استقلال و پرسپولیس رقابت جدی با یکدیگر دارند و از تیم های بزرگ ایران هستند. این را هم می دانم که نماد استقلالی ها در کری خوانی عدد 4 است و به همین دلیل با نشان دادن این عدد به یکی از عکاسان، وارد این کری خوانی شدم.

او از هواداران استقلال خواست نسبت به وی صبور باشند و فرصت بدهند تا در این تیم جا بیافتد.

ریوالدو گفت: شش سال در بالاترین سطح فوتبال برزیل بودم و امیدوارم بتوانم با عملکردم به استقلال کمک کنم.

این بازیکن برزیلی، عصر امروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران، به طور رسمی قرارداد خود با آبی پوشان را ثبت کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین