|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۵۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:در مذاکرات هسته ای ایران با پنج به اضافه یک ،دشمن خلع سلاح شد.
حجت الاسلام محمد علی نکونام ،در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)این شهر افزود:یکی از دستاوردهای مهم این مذاکرات ،خلع سلاح شدن دشمن در برابر ایران بود.

به گفته وی،این خلع سلاح شدن دشمن، باعث شد تا دشمنان دیگر مدام از ایران هراسی دم نزند.

وی تاکید کرد:ایران در این مذاکرات نشان داد که اهل مذاکره و گفت وگو است و به هیچ عنوان به دنبال سلاحهای اتمی نیست.

خطیب جمعه شهرکرد تاکید کرد:این مذاکرات با درایت و نظارت مقام معظم رهبری و استقامت ملت ایران پیش رفت و مقام معظم رهبری با متانت سطوح این مذاکرات را مشخص کردند.

به گفته وی،برخی در این مسیر برای گفت وگو عجله داشتند و می خواستند تابو گفت و گو با آمریکا را بشکنند که مقام معظم رهبری با درایت و متانت مستمر ،خطوط قرمز این مذاکرات را تعیین کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد:آنچه در این بین مهم است و نباید فراموش کرد،دشمنی غرب با ایران است و هنوز هم آمریکا دم از تحریم ها می زند.

نکونام تاکید کرد:مشکل اصلی آمریکا مذاکرات نیست بلکه آنها به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران که حمایت از مردم مظلوم در سران جهان از جمله فلسطین و یمن و کشورهای دیگر است، مشکل دارند.

به گفته وی،همان گونه که مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان فرمودند ،مبارزه با استکبار تعطیلی بردار نیست و همیشه ادامه دارد.

وی،با قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده ایرانی یادآور شد:تیم مذاکره کننده ایرانی به خوبی از دستاوردهای نظام دفاع و خطوط قرمز تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری را رعایت کردند.

نکونام یادآور شد:باید این جمع بندی مذاکرات به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد و نباید اجازه ورود به دشمن را از هیچ روزنه ای داد.

وی یادآور شد:شکست تحریم ها برای جامعه رفاه به همراه ندارد و باید بر توان و تولید داخلی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی تاکید شود.

نکونام خاطر نشان کرد:اقتصاد مقاومتی تنها راه ایستادگی در برابر دشمن است و باید این مساله در همه سطوح مورد تاکید قرار گیرد.

به گفته وی،مرحوم آیت الله دهکردی نماد توجه به اقتصاد مقاومتی است که در دوران پیش از انقلاب هم بر توجه به مصرف تولیدات داخلی تاکید داشت.

وی،بیست و ششم تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان قانونی اساسی اشاره کرد و گفت:این شورا در همه دوره های انقلاب اسلامی تمام قد از اسلامیت نظام دفاع کرده است.

نکونام یادآور شد:تضعیف نهادهای انقلابی از جمله شورای نگهبان ، تضعیف اسلامیت نظام است و باید از فعالیت این شورا قدردانی کرد.

خطیب جمعه شهرکرد،با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر تاکید کرد:عید سعید فطر جشن پایان ماه رمضان نیست بلکه جشن و سرور یک ماه بندگی خداست.

وی،به برگزاری دوره های طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد از مردادماه اشاره کرد و گفت:برنامه تبیین شده امسال ویژه جوانان است که با حضور اندیشمندان کشور برگزار می شود.

به گزارش ایرنا،ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه ،مهمترین دستاورد مذاکرات هسته ای را اثبات حقانیت ایران در جهان عنوان کردند.

ائمه جمعه سراسر استان در خطبه های این هفته نماز جمعه فرارسیدن عید سعید فطر را نیز تبریک گفتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین